جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

روش هاي افزودن كلر به استخر

چگونگي افزودن صحيح كلر به استخر سوال متداول بسياري از صاحبان استخر جديد است. در زير ۳ روش شرح داده مي شود كه مي توانيد براي افزودن كلر به استخر استفاده كنيد ، نكات مثبت و منفي هر يك نيز بيان شده است.

استفاده از كلر زن شناور

كلر زن شناور ظرف كوچكي با محفظه هايي براي قرار دادن قرص كلر يا پودر كلر است كه در اطراف سطح استخر شناور است و به آرامي  كلر را در آب آزاد مي كند. اين روش ارزان ترين و ساده ترين راه براي افزودن كلراستخر و همچنين كمترين روش موثر است. از آنجا كه كلر زن روي سطح شناور است ، عدم گردش جريان به اين معني است كه كلر به خوبي پراكنده نمي شود و در نهايت منجر به ضد عفوني كامل نمي شود.

اين وسايل گاهي اوقات پشت نردبان يا پله هاي استخر گير مي كنند و كلر آزاد شده در يك منطقه از استخر شروع به افزايش مي كند. در واقع ، اين غلظت زياد در نزديكي لبه ها مي تواند كناره هاي استخر شما را سفيد كند و براي استفاده افراد نيز مناسب نخواهد بود.

استفاده از اسكيمر

سيستم فيلتر شما براي انتقال ، تميز كردن و گردش آب استخر طراحي شده است. مطمئناً اسكيمر جزء جدايي ناپذير اين سيستم  است . تمام كاري كه شما در اين روش بايد انجام دهيد افزودن كلر به اسكمير استخر (ترجيحاً قرص) است. بنابراين مي توانيد آرام بنشينيد و اجازه دهيد تا كلر محلول را از طريق سيستم فيلتر به داخل آب استخر وارد شود و آب را پاكسازي كند.

استفاده از اسكيمر در كل گزينه بسيار بهتري است  اما در صورت خاموش بودن پمپ بايد كلر را از آن خارج كنيد در غير اين صورت غلظت بالايي از  كلر وارد آب مي شود كه مي تواند خورنده باشد.

استفاده از كلريناتور اتوماتيك

دستگاه كلر ساز اتوماتيك به سيستم فيلتر شما متصل مي شود و مقدار كلر اندازه گيري شده را به طور مداوم به شكل اتوماتيك به داخل استخر مي فرستد. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه مقدار كلري كه مي خواهيد وارد استخر شود را مشخص كنيد. اگر توانايي پرداخت  داريد ، استفاده از دستگاه كلر زن اتوماتيك بهترين روش ضد عفوني آب است اما تعجبي نخواهد داشت كه اين گرانترين دستگاه نيز خواهد بود.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۱:۰۱ توسط:netware موضوع: