جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

دارو هاي لاغري و اصلي ترين عارضه هاي آن

ما امروز در اين مطلب سعي بر اين داريم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه عارضه هاي انواع دارو هاي لاغري در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما بگوييم. پس با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما دوستان قرار دهيم و همه چيز را در اين زمينه به شما بگوييم.

قرص هاي لاغري چگونه به لاغري كمك مي‌كنند؟

با افزايش سبك زندگي ناسالم، چاقي به يك بحران جهاني تبديل شده است. افرادي كه از چاقي و اضافه وزن رنج مي برند، به هر كاري اعم از شروع رژيم هاي غذايي سخت و عرق كردن در باشگاه هاي ورزشي دست مي زنند. اما حالا روش جديدي پا در عرصه كاهش وزن گذاشته است كه با نام هاي چربي سوز، قرص لاغري و يا داروي لاغري شناخته مي شود. همه ي ما اين عناوين را شنيده ايم. اما چربي سوز چيست؟

آن طور نامش نشان مي دهد، چربي سوزها چربي هاي اضافي بدن را در سريع ترين زمان ممكن از بين مي برند. چربي سوزها معمولا تركيبي از گياهان و محرك هايي هستند كه باعث مي شوند با افزايش دماي بدن، كالري بيشتري بسوزانيد. قرص هاي لاغري همچنين، اشتهاي شما را سركوب كرده و زماني كه وعده هاي كم كالري مي خوريد، كمبود انرژي را جبران مي كنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد هزينه جراحي لاغري اينجا كليك كنيد.

عنصر اصلي بيشتر اين داروهاي لاغري، افدرين (Ephedrine) است. افدرين يكي از مشتقات مصنوعي گياه چيني افدرا (Ephedra) مي باشد. اما در حال حاضر، اين داروها به دليل عوارض جانبي و تاثير اعتيادآور فقط در انگلستان به صورت قانوني فروخته مي شوند

همچنين درمورد ايمن ترين روش هاي جراحي لاغري بيشتر بدانيد.

عوارض قرص هاي لاغري

خوب، با اين تعاريف به نظر مي رسد كه داروهاي چربي سوز سريع ترين راه ممكن براي رسيدن به وزن ايده ال هستند. اما بايد ديد كه آيا لاغري سريع به عوارض آن مي ارزد؟ همانطور كه در بالا به آن اشاره شد، هيچ قرص لاغري بدون عوارض وجود ندارد كه در ادامه، برخي از متداول ترين عوارض داروهاي لاغري را نام مي بريم.

همه چيز را درمورد كالري بدانيد.

قرص هاي لاغري مثل افدرين و كافئين باعث افزايش ضربان قلب و سوخت و ساز مي شوند كه در نتيجه، الگوي خواب برهم مي خورد. از طرفي، بي خوابي تاثير منفي بر سيستم ايمني بدن دارد و منجر به خستگي بيش از حد و ابتلا به بيماري هاي مزمني چون سرماخوردگي و آنفلوانزا مي گردد. علاوه بر آن، كم خوابي عاملي براي چاقي محسوب مي شود.

بيشتر داروهاي لاغري ميزان كورتيزول (هورمون استرس) را در بدن بالا مي برند. از اين رو، اگر از اضطراب هاي هميشگي رنج مي بريد، قرص لاغري آن را تشديد خواهد كرد. قرص چربي سوز افدرين اگر با دوز بالا مصرف شود، مي تواند آسيب هاي جدي را وارد نمايد؛ آسيب هايي همچون اضطراب، بي خوابي، تپش قلب، سرگيجه و استفراغ.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه قرص هاي لاغري و عوارض آنها در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد لاغري و تناسب اندام و همه چيز درمورد آن مي‌توانيد به سايت جراحي لاغري مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۳:۵۶ توسط:netware موضوع:

سلبريتي هايي كه لاغر شدند

لاغري و تناسب اندام خواسته هر فردي است. ما امروز در اين مطلب قصد معرفي بازيگران و سلبريتي هايي را داريم كه به لطق پيشرفت علم پزشكي وزن خود را كم كرده اند. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

احسان كرمي

احسان كرمي يكي از بازيگران خوب تئاتر است و در چندين برنامه تلوزيوني مجري گري كرده است. او اخيرا يكي از مجريان برنامه خندوانه بود كه از شبكه نسيم پخش مي شد. مشكل اضافه وزن او به بعد از ازدواجش مربوط مي شود. اما او اجازه نداد كه وزنش بيشتر از ۱۰ كيلو بالاتر برود. و سريع به فكر لاغر كردن افتاد. او ميگويد كه در عرض كمتر از ۳ ماه توانسته ۱۰ كيلو اضافه وزنش را با برنامه شخصي و تلاش خودش كم كند.

همه چيز را درمورد مزاياي جراحي لاغري بدانيد.

بهاره رهنما

بهاره راهنما را از وقتي به ياد داريم يك بازيگر احساساتي با اضافه وزن بالا بوده است. كاهش وزن بهاره راهنما اين روزها نقل محافل شده. او ميگويد كه روش هاي مختلفي براي كاهش وزن امتحان كرده. روزهاي آخر ديگر آنقدر چاق شده بودم كه مشكلات فيزيكي و روحي زيادي برايم پيش آمده بود.

خانم بهاره راهنما با روش هاي معمول موفق به لاغر شدن نشد. تا اينكه با توصيه دوستانش رو به عمل لاغري جراحي اسليو معده آورد. او اكنون يكي از شادترين زناني است كه پس از سال هاي اضافه وزن موفق به كاهش وزن خوبي شده است.

همچنين درمورد لاغري شكم و پهلو بيشتر بدانيد.

شهره لرستاني

طناز خوش صحبت لرستاني ايران. خانم لرستاني نيز سال ها از اضافه وزن مفرط رنج مي برد ولي با اين وجود چيزي از طنازي او كم نشده. او را مدتي است با زن كمتري مي بينيم. اين را مي توان از مقايسه عكس هاي چند سال پيش او با عكس هاي جديدشان متوجه شد.

باران كوثري

عشق به بازيگري بازيگران خوب را به چه دردسرهايي كه نمي‌اندازد. باران كوثري به خاطر ايفاي نقش در يك فيلم سينمايي توانست به طرز باور نكردني ۲۱ كيلوگرم وزن در يك مدت زمان اندك، كم كند. او بايد در يك فيلم كه نقش يك فوتباليست را ايفا مي كرد آماده مي شد.

درمورد سندرم دامپينگ بيشتر بدانيد.

محسن تنابنده

محسن تنابنده به جرات يكي از طنزپردازان مشهور ايراني خصوصا طي ده سال اخير است. او را بخاطر ايفاي نقش و ساير مسئوليت هايش در سريال پايتخت مي شناسيم. او اضافه وزن داشت و مجبور بود براي ايفاي نقش نقي معمولي در سريال پايتخت وزن زيادي كم كند. برعكس بازيگران ديگر كه متوسل به انجام عمل جراحي براي كاهش وزن شدند او با تلاش خود، موفق شد با كاهش ۱۲ كيلو در يك مدت زمان بسيار كوتاه، براي فيلمبرداري خود را آماده كند.

سخن نهايي

بله؛ اين همه بازيگر محبوب و مشهور كه با استفاده از عمل هاي لاغري توانستند وزن خود را كم كنند. ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه بازيگران محبوبي كه به وسيله عمل هاي جراحي وزن خود را كم كردند را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۲۱ توسط:netware موضوع: