جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

سلبريتي هايي كه لاغر شدند

لاغري و تناسب اندام خواسته هر فردي است. ما امروز در اين مطلب قصد معرفي بازيگران و سلبريتي هايي را داريم كه به لطق پيشرفت علم پزشكي وزن خود را كم كرده اند. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بسيار خوبي را در اين زمينه در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

احسان كرمي

احسان كرمي يكي از بازيگران خوب تئاتر است و در چندين برنامه تلوزيوني مجري گري كرده است. او اخيرا يكي از مجريان برنامه خندوانه بود كه از شبكه نسيم پخش مي شد. مشكل اضافه وزن او به بعد از ازدواجش مربوط مي شود. اما او اجازه نداد كه وزنش بيشتر از ۱۰ كيلو بالاتر برود. و سريع به فكر لاغر كردن افتاد. او ميگويد كه در عرض كمتر از ۳ ماه توانسته ۱۰ كيلو اضافه وزنش را با برنامه شخصي و تلاش خودش كم كند.

همه چيز را درمورد مزاياي جراحي لاغري بدانيد.

بهاره رهنما

بهاره راهنما را از وقتي به ياد داريم يك بازيگر احساساتي با اضافه وزن بالا بوده است. كاهش وزن بهاره راهنما اين روزها نقل محافل شده. او ميگويد كه روش هاي مختلفي براي كاهش وزن امتحان كرده. روزهاي آخر ديگر آنقدر چاق شده بودم كه مشكلات فيزيكي و روحي زيادي برايم پيش آمده بود.

خانم بهاره راهنما با روش هاي معمول موفق به لاغر شدن نشد. تا اينكه با توصيه دوستانش رو به عمل لاغري جراحي اسليو معده آورد. او اكنون يكي از شادترين زناني است كه پس از سال هاي اضافه وزن موفق به كاهش وزن خوبي شده است.

همچنين درمورد لاغري شكم و پهلو بيشتر بدانيد.

شهره لرستاني

طناز خوش صحبت لرستاني ايران. خانم لرستاني نيز سال ها از اضافه وزن مفرط رنج مي برد ولي با اين وجود چيزي از طنازي او كم نشده. او را مدتي است با زن كمتري مي بينيم. اين را مي توان از مقايسه عكس هاي چند سال پيش او با عكس هاي جديدشان متوجه شد.

باران كوثري

عشق به بازيگري بازيگران خوب را به چه دردسرهايي كه نمي‌اندازد. باران كوثري به خاطر ايفاي نقش در يك فيلم سينمايي توانست به طرز باور نكردني ۲۱ كيلوگرم وزن در يك مدت زمان اندك، كم كند. او بايد در يك فيلم كه نقش يك فوتباليست را ايفا مي كرد آماده مي شد.

درمورد سندرم دامپينگ بيشتر بدانيد.

محسن تنابنده

محسن تنابنده به جرات يكي از طنزپردازان مشهور ايراني خصوصا طي ده سال اخير است. او را بخاطر ايفاي نقش و ساير مسئوليت هايش در سريال پايتخت مي شناسيم. او اضافه وزن داشت و مجبور بود براي ايفاي نقش نقي معمولي در سريال پايتخت وزن زيادي كم كند. برعكس بازيگران ديگر كه متوسل به انجام عمل جراحي براي كاهش وزن شدند او با تلاش خود، موفق شد با كاهش ۱۲ كيلو در يك مدت زمان بسيار كوتاه، براي فيلمبرداري خود را آماده كند.

سخن نهايي

بله؛ اين همه بازيگر محبوب و مشهور كه با استفاده از عمل هاي لاغري توانستند وزن خود را كم كنند. ما امروز در اين مطلب سعي كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه بازيگران محبوبي كه به وسيله عمل هاي جراحي وزن خود را كم كردند را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اميدواريم اين مطلب براي شما عزيزان مفيد بوده باشد.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۲۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :