جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ارتباط تنگاتنگ سنگ كيسه صفرا با عمل لاغري

ما امروز در اين مطلب اينجاييم تا اطلاعات بسيار خبوي را در رابطه با ارتباط ميان سنگ كيسه صفرا و لاغري را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم و همه چيز را در رابطه با اين موضوع به شما دوستان بگوييم. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا همه چيز را در اين زمينه بدانيد.

كيسه صفرا چيست؟ صفرا اصلا چيست؟

كيسه صفرا يكي از ارگان ها يا اندام هاي مهم و حساس در سيستم گوارش ما انسان ها است. اين اندام، كوچك و گلابي شكل است كه زير كبد و در مجاورت معده قرار دارد. كيسه صفرا ساختاري است كه مايعي به نام صفرا را در خود ذخيره و آزاد مي كند. صفرا نيز مايعي است كه در اصل توسط كبد توليد مي شود و به هضم چربي هاي موجود در غذايي كه مي خوريم كمك مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درمورد درمان ديابت نوع دو به كمك عمل جراحي لاغري بر روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

مكانيزم كيسه صفرا

قبل از شروع غذا خوردن، اين كيسه پر از صفرا است. هنگامي كه شروع به خوردن مي كنيد، كيسه صفرا سيگنال هايي براي انقباض و فشار دادن صفراي ذخيره شده از طريق مجاري صفراوي دريافت مي كند. صفرا در نهايت راه خود را به بزرگترين مجراي صفراوي شما يعني مجراي صفراوي مشترك پيدا مي كند.

صفرا در نهايت از طريق مجراي صفراوي مشترك به دوازدهه، اولين قسمت روده كوچك شما وارد مي شود. اينجا جايي است كه مايع با غذا مخلوط مي شود. بعد از خوردن غذا، كيسه صفرا خالي است و شبيه يك بادكنك تخليه شده است و منتظر است دوباره پر خواهد بود.

همچنين با 7 رژيم لاغري سريع بيشتر آشنا شويد.

سنگ كيسه صفرا

مواد شيميايي زماني توليد مي شوند كه بدن گلبول هاي قرمز را بشكند كه در اين صورت سطح بيلي روبين مي تواند به طور چشمگيري بين افراد مبتلا به سيروز كبدي (زخم كبدي) افزايش پيدا كند. افزايش بيلي روبين موجب عفوني شدن صفرا يا برخي بيماري هاي خوني ديگر مي شود. نهايتا وجود بيش از اندازه ي بيلي روبين در سيستم بدن مي تواند منجر به ساخت سنگ هاي كيسه صفرا شود.

در زمان هاي تشديد بيماري، مي توان با استفاده از دارو هاي ضد انقباض، مسكن و ضد تهوع، درد را آرام كرد. اما هيچ يك از اين ها نمي تواند سنگ ها را از بين ببرد. به همين جهت، راه درمان جراحي است كه مي توان به روش لاپاراسكوپي يا باز آن را انجام داد. توصيه مي شود كه در هنگام مشاهده هر يك از علائم سنگ كيسه صفرا، سريع تر به پزشك مراجعه كنيد و درمان خود را عقب نيندازيد. زيرا عوارض آن مي تواند افزايش پيدا كند. هدف از اين جراحي برداشتن خود كيسه صفراست تا از ساخته شدن سنگ هاي بيشتر در آينده جلوگيري شود. به طور كلي اين جراحي مي تواند به صورت لاپاراسكوپي يا باز انجام گيرد.

درمورد عمل جراحي ساسي باي پس بيشتر بدانيد.

سخن نهايي

ما امروز در اين مطلب تمام سعي خود را كرديم تا اطلاعات بسيار خوبي را در زمينه سنگ كيسه صفرا و ارتباط آن با چاقي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. اگر مي‌خواهيد تا در اين زمينه بيشتر بدانيد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا حتما سايت خوب جراحي لاغري را بررسي كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد و از آن استفاده كرده باشيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۹:۲۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :