جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين متخصص ارتودنسي كودكان براي كودك 7 ساله شما چه كاري ميتونه انجام بده؟

اين متخصصان ميتوانند هم پيشگيري كنند و هم انواع درمان ارتودنسي ثابت، ارتودنسي متحرك، ارتودنسي نامرئي (با اولويت خيلي پايينتر) را براي كودكان در نظر ميگيرند. اما اجازه بدهيد چگونگي اين كار را در ادامه توضيح دهيم.

ارتودنسي پيشگيرانه: پيش بيني مشكلات ارتودنسي كودكان و پيشگيري از آن ها

همانطور كه چند خط پيش هم گفتيم، برخي از والدين ممكن است به خاطر مسائلي (كه اغلب ناشي از نا آگاهي است) نخواهند در 7 ساگي فرزند خود را به مطب يك متخصص ارتودنتيست كودكان ببرند و از اهميت اين موضوع هم مطلع نباشند. اما حتي اگر فرزند اين اشخاص مشكلي نداشته باشد دست كم فكري به حال آينده دندان هاي آن ها خواهد شد.

جالب اينجاست كه با ارزيابي هاي تخصصي، متخصصان ارتودنسي دندان ميتوانند پيش بيني كنند كه قرار است دندان هاي دائمي كودك دقيقا چگونه در بيايند و از چه الگويي پيروي ميكنند. بعد از پيش بيني، متخصص به شما ميگويد كه براي حل مشكل در آينده بايد از چه دستگاه هايي جهت اصلاح مشكل استفاده كرد. مثلا ممكن است ارتودنسي ثابت با بريس معمولي، ارتودنسي نامرئي با اينويزيلاين، وسيع كننده كام، نگهدارنده يا رتينر و … را براي اصلاح مشكل دندان هاي كودكان در آينده توصيه كنند و هزينه ارتودنسي دندان را نيز از قبل به شما اطلاع دهند كه خودتان را براي آن آماده كنيد.

بيشتر بدانيد :

درمان مشكلات ارتودنسي كودكان

اگر فرزند شما كوچكترين مشكلي در رابطه با تراز دندان هايش داشته باشد، متخصص ارتودنسي كودكان در اولين جلسه آن را تشخيص ميدهد و نحوه درمان را براي شما توضيح خواهد داد. به عنوان مثال، اگر اندازه دهان يا فك فرزند شما كوچك باشد متخصصان از وسيع كننده هاي كام يا پالاتال اكسپندر استفاده ميكنند تا مشكل فك كودك حل شود. از اين وسيله براي بزرگتر كردن فك فوقاني استفاده مي شود تا دندان هاي بالا و پايين بتوانند در كنار هم بهتر قرار بگيرند. به عنوان يك مثال ديگر اگر برخي از دندان هاي دائمي كودك در آمده باشند و يكي از آن ها كج باشد در آينده باعث كج شدن ساير دندان هاي مجاور ميشود. متخصص ارتودنسي كودكان با دستگاه ارتودنسي همان دندان را در اولين فرصت صاف ميكند كه مشكلي براي دندان هاي ديگر پيش نيايد و قيمت ارتودنسي كودكان در آينده چند برابر نشود.

دقت كنيد اگر به متخصص ارتودنسي كودكان مراجعه نكنيد مشكل حل نميشود و دندان هاي فرزند شما كج، ناصاف و شلوغ ميشود و در آينده مجبوريد هزينه ارتودنسي دندان به مراتب بالاتري براي اصلاح مشكل پرداخت كنيد. ميبينيد كه شما به عنوان والدين دانش زيادي در رابطه با ارتودنسي نداريد و در اغلب موارد نميتوانيد مشكل دندان هاي فرزندان خود را تشخيص دهيد. بنابراين بهترين راه حل اين است كه حتما به يك متخصص ارتودنسي خوب مراجعه كنيد.

منبع : www.orthodr.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :