جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

آيا مي‌خواهيد دندان هاي سفيدي داشته باشيد؟

داشتن دندان هاي سفيد تر هم براي شخص به منظور داشتن اعتماد بنفس بالاتري مناسب است هم به منظور داشتن ارتباط بهتر در اجتماع. ما امروز در اين مطلب مي‌خواهيم راه هايي براي سفيد كردن دندان ها را به شما بگوييم كه تا به حال كسي آنها را به شما نگفته. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

آب كافي

احتمالاً خودتان متوجه شده ايد كه آب مي تواند دندان هاي شما را نيز سفيد كند. زيرا نوشيدن آن بدن شما را به خوبي هيدراته نگه مي‌دارد و مي‌تواند به شستشوي غذا از روي دندان‌ها قبل از اينكه لكه يا تغيير رنگي بر روي آن ها اعمال شود كمك مي‌كند.

خوردن پنير هاي سفت

پنيرهاي سفت حاوي مقادير زيادي كلسيم هستند كه به محكم نگه داشتن دندان ها و لثه ها كمك مي كند. پنير بي رنگ است و دندان هاي شما را لك نمي كند. بنابراين، از خوردن مقداري پنير لذت ببريد و در عين حال به سفيد كردن دندان هاي خود در خانه كمك كنيد.

همه چيز را درمورد روكش هاي دندان و انواع آن بدانيد.

خوردن سيب

سيب هاي رسيده، تازه و آبدار نيز براي دندان هاي شما بسيار مفيد هستند. بافت رسيده و تازه آن ها به تقويت لثه كمك زيادي مي كند. آنها داراي محتواي آب بالايي هستند كه به تحريك توليد بزاق كمك مي كند و باكتري هاي دهان را كاهش مي دهند. مصرف روزانه سيب مي تواند به سفيد شدن دندان ها كمك زيادي كند.

همچنين درمورد هاليتوزيس بيشتر بدانيد.

خوردن هويج و كرفس

به دليل محتواي بالاي آب در اين ميان وعده هاي گياهي، آنها نه تنها براي كنترل وزن براي شما عالي هستند، بلكه به شما كمك مي كنند بزاق بيشتري توليد كنيد، كه به جلوگيري از چسبيدن ذرات غذاها به دندان ها كمك مي كند. مصرف اين سبزيجات مي تواند به سفيد كردن دندان ها در منزل و پيشگيري از تغيير رنگ آن ها كمك كند.

استفاده از زغال فعال

اگر به دنبال روشي بسيار آسان و ارزان براي سفيد كردن طبيعي دندان هاي خود هستيد، بايد از زغال فعال استفاده كنيد. زغال چوب فعال را مي توان براي تميز كردن آلودگي از روي دندان استفاده كرد. زغال فعال بسيار شبيه زغال چوب معمولي است كه استفاده مي كنيد، اما براي اهداف پزشكي ساخته شده است.

زغال فعال بي مزه و بي بو است و براي استفاده روي دندان ها بي خطر است. با اين حال، مهم است كه زغال را بيش از حد روي دندان‌هايتان مالش ندهيد تا از فرسايش ميناي دندان جلوگيري كنيد. هنگام استفاده از زغال فعال اطمينان حاصل كنيد زخم يا بريدگي در بافت نرم داخل دهان خود نداريد.

سخن آخر

ما امروز در اين مطلب خواستيم تا اطلاعات بسيار خوبي و به روزي را در زمينه انواع روش هاي سفيد كردن دندان را در اختيار شما قرار دهيم. اگر مي‌خواهيد در اين زمينه اطلاعات بيشتري داشته باشيد، پيشنهاد ما به شما اين است تا حتما مقالات مرتبط با ترميم و زيباسازي طرح لبخند را كه در اينترنت موجود است مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۲:۵۸ توسط:netware موضوع: