جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

اولين ويزيت ارتودنسي

طبيعي است كه براي انجام هر كاري در اولين بار نگران باشيد. اگر قبلا به متخصص ارتودنسي مراجعه نكرده‌ايد، تعجب آور نيست كه به دنبال دانستن مراحلي كه در اين ويزيت اتفاق مي‌افتد، باشيد. در اينجا چگونگي اولين ملاقات شما توضيح داده شده است.

همانند تمام مراجعات به ساير پزشكان، همواره ثبت اطلاعاتي ابتدايي وجود خواهد داشت كه بايد قبل از شروع كار، انجام شود. اين كار با پر كردن فرم‌هايي در محل پذيرش هنگام ورود شما انجام مي‌شود. اين فرم‌ها براي مواردي نظير نام، آدرس، شماره تلفن، اطلاعات بيمه، سابقه سلامتي شما، سابقه دندانپزشكي‌تان و توضيح مختصري از آنچه كه در طول درمان به دنبال آن هستيد، تكميل مي‌شوند. اگر شما زير 18 سال هستيد، بايد يك سرپرست قانوني همراه داشته باشيد.

بيشتر بخوانيد :

پس از اتمام امورات پرونده، يكي از اعضاي كاركنان، مجموعه‌اي از تست‌هاي تشخيصي را از شما مي‌گيرد تا به متخصص ارتودنسي كمك كند كه مناسب‌ترين درمان براي شما را انتخاب كند. اين تست‌ها معمولا شامل تصاوير و اشعه ايكس مي‌باشند. برخي از مشكلات به اشعه ايكس نياز ندارند و بيماران اندكي، از سوي دندانپزشك خود كپي به همراه مي‌آورند. در صورت وجود هر گونه سوال در مورد نياز به اشعه ايكس اضافي، متخصص ارتودنسي به كاركنان آنچه را كه لازم است اطلاع مي‌دهد. اشعه ايكس به متخصص ارتودنسي كمك مي‌كند تا سلامت و موقعيت دندان‌ها، استخوان‌ها، ريشه‌ها و فك‌ها را مشاهده كند. برخي از تصميمات حين درمان وجود دارند كه بدون اشعه ايكس قابل انجام نيست. هدف از اين تصاوير نه تنها ثبت مكاني است كه دندان‌هاي شما در ابتداي درمان قرار دارند، بلكه براي كمك به ارزيابي مشخصات شما، وضعيت قرارگيري لب‌ها و تقارن صورت است.

با تكميل پرونده‌هاي تشخيصي، يك دقيقه طول خواهد كشيد تا شما و متخصص ارتودنسي با يكديگر آشنا شده و نگراني‌هاي خود را مورد بحث قرار دهيد. سپس او چهره، لب‌ها، لثه‌ها، دندان‌ها و فك شما را بررسي مي‌كند تا تعيين كند كه چه چيزي خوب، و چه چيزي بهتر مي‌تواند باشد. پس از آنكه مشكلات شناسايي شدند، متخصص ارتودنسي‌ تمام گزينه‌هاي احتمالي درمان شما را توضيح مي‌دهد و سپس يكي از مواردي را كه براي شما مناسب‌تر است توصيه مي‌كند. معمولا پس از معاينه شما چهار نتيجه وجود خواهد داشت.

بيشتر بخوانيد : قيمت ارتودنسي چه قدر است ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۰۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :