جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

سوالات متداول درباره ونير كامپوزيت

در اين مقاله از مهمترين سوالات كاربران عزيز سايت كلينيك دندانپزشكي شبانه روزي تاج دنتال رو پاسخ داديم، اگر شما هم سوالاتي در رابطه با انجام ونير دندان داريد ميتوانيد براي ما كامنت كنيد و يا با كلينيك تماس گرفته و از مشاروه هاي تاج دنتال بهره بگيريد.

آيا مي توان براي كامپوزيت دندان رنگ دلخواه خود را انتخاب كنيم؟

بله , شما مي توانيد با مشورت دندانپزشك معالجتان رنگ مناسب را مطابق با رنگ پوستتان انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه بهتر است رنگي را براي كامپوزيت دندان خود انتخاب كنيد كه طبيعي به نظر برسد.

آيا مي توان روي دندان هاي روكش شده كامپوزيت ونير انجام داد؟

براي انجام اين كار معمولا ابتدا در كلينيك دندانپزشكي موقعيت دندان هاي روكش شده را بررسي مي كنند و بنا برصلاح ديد خود در صورت امكان روكش قبلي را با روكش هاي سراميكي تعويض مي كنند.

كامپوزيت دندان بهتر است قبل از عمل زيبايي بيني انجام شود يا قبل از آن؟

به دليل اينكه پس از كامپوزيت دندان لب در موقعيت جديدي قرار مي گيرد ، اغلب متخصصين توصيه مي كنند جراحي زيبايي بيني خود را به بعد انجام كامپوزيت ونير موكول كنيد.

آيا كامپوزيت دندان در دوران بارداري خظرناك است؟

انجام كامپوزيت ونير همانند ديگر درمان هاي دندانپزشكي در دوران بارداري هيچگونه ضرري ندارد. اما بهتر است در سه ماه ي دوم بارداري انجام شود.

بهترين برند كامپوزيت ونير دندان كدام است؟

در ميان انواع مارك ها ، برند ايويكولار آي پي اس از كيفيت بالا و استحكام و ماندگاري زيادي برخوردار است. برندهاي كازمادنت و اولترادنت نيز از لحاظ كيفيت و تنوع رنگ در درجه قابل قبول و خوبي قرار دارند.

بيشتر بخوانيد : ايمپلنت دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۱۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :