جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين مارك كامپوزيت دندان، معرفي مارك هاي موجود

 بهترين مارك كامپوزيت دندان كدام است؟ زماني يك برند به عنوان بهترين انتخاب مي شود كه مقاومت بسيار بالايي داشته باشد و خيلي زود زيبايي رنگ خود را از دست ندهد. همچنين به خوبي پالايش و صيقل داده شود تا سطح دندان كاملا صاف و طبيعي جلوه دهد.

حال در ادامه با انواع مارك كامپوزيت دندان آشنا مي شويد تا با دانستن ويژگي هر كدام انتخاب بهتري از ميان مارك هاي مختلف داشته باشيد:

مارك DMG America، بهترين مارك از نوع ميكرو

مارك DMG America از نوع كامپوزيت هاي ميكرو است كه هنگام اجرا مقاومت و انقباض بسيار خوبي از خود نشان مي‌دهد و خيلي زود در برابر اشعه ليزر سفت مي شود. اگر به دنبالي مارك مي‌گرديد كه خيلي زود دچار فرسايش و آسيب ديدگي نشود؛ اين مارك گزينه بسيار خوبي است.

مارك DMP Dental،  بهترين مارك از نوع نانو

مارك DMP Dental يكي از بهترين مارك ها از نوع كامپوزيت هاي نانو است كه  شكل پذيري بسيار بالايي دارد. ديگر ويژگي اين برند كه مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته، عدم تغيير رنگ است.

اگر به دنبال برند با كيفيت و با دوام كامپوزيت هستيد، برند DMP Dental بسيار پيشنهاد مي شود. با استفاده از كامپوزيت برند مي توانيد رنگ فوق العاده اي به دندان هاي تان هديه دهيد و از استحكام و قابليت شكل پذيري بالاي آن لذت ببريد.

مارك Bisco، معروف ترين مارك آمريكايي كامپوزيت

مارك Bisco  يكي از بهترين و معروف ترين برندهاي آمريكايي سازنده كامپوزيت دندان است كه با ارائه يك ويژگي خاص توانسته رضايت بسياري از افراد را جلب كند. اين برند با قرار دادن يك ماده تحريك كننده به نام سيليكات كلسيم در ساخت كامپوزيت در حفاظت از دندان و لثه هاي طبيعي بسيار مفيد عمل كرده است. همچنين با قرار دادن مواد هيدروكسيد كلسيم و ديگر مواد منحصر به فرد به منظور قابليت فرم دهي بالا كامپوزيت توانسته است استحكام و مقاومت خوبي براي دندان هاي كامپوزيتي به ارمغان آورد.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۳۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :