جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

باور هاي غلط در رابطه با ارتودنسي ( بخش دوم)

باور اشتباه 4: درمان ارتودنسي بسيار طولاني است

واقعيت اين است كه طول درمان ارتودنسي( ارتودنسي ثابت و ارتودنسي متحرك و...)  به شدت مشكل و سرعت حركت دندان‌ها بستگي دارد، دندان‌هاي اكثر بيماران بايد حدود دو سال سيم‌كشي باشد. شايد دو سال به نظرتان طولاني بيايد، اما اين زمان در قبال داشتن لبخندي زيبا تا پايان عمر به چشم نمي‌آيد.

باور اشتباه 5: درمان ارتودنسي بسيار پرهزينه است

واقعيت اين است كه ارتودنسي ارزان نيست، اما مزاياي آن بر معايب‌اش غلبه دارد. هيچ كس از صرف هزينه براي مرتب كردن دندان‌هاي خود يا فرزندش پشيمان نشده است. به جاي اين كه بر صرف هزينه ارتودنسي متمركز شويد، به لبخند سالم و جذابي فكر كنيد كه بر لبان خود يا فرزندتان نقش خواهد بست. نكته آخر اين كه لبخند از قدرتي باورنكردني برخوردار است، اجازه ندهيد اين تصورات اشتباه مانع تعقيب روياهايتان شود.

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي يا كامپوزيت

باور اشتباه 6: سيم‌كشي بايد دردناك باشد تا دندان‌ها را حركت دهد

واقعيت اين است كه در زمان‌هايي از دوران ارتودنسي دچار درد خواهيد شد. اما امروزه با بهره‌گيري از مواد جديد، درد و ناراحتي ارتودنسي به شدت كاهش يافته است. بريس‌هاي امروزي بدون تحميل درد به بيمار بهتر از هر زمان ديگري دندان‌ها را رديف و مرتب مي‌كنند.

باور اشتباه 7: سيم‌هاي ارتودنسي بايد مدام عوض شود

واقعيت اين است كه سيم در درمان‌هاي ارتودنسي قديمي‌تر بايد مرتب عوض مي‌شد. اما امروزه با استفاده از مواد جديد كافي است كه سيم هر از گاه تعويض و تنظيم شود.

بيشتر بخوانيد : همه چيز در مورد ارتودنسي دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۲۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :