جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چالش‌هاي خريد حضوري طلا و جواهرات

برخي از مردم تصور مي‌كنند كه طلا را بايد حتماً حضوري خريد تا از اصالت و وزن و قيمت آن مطمئن شد. چون اعتقاد دارند كه طلا را نمي‌شود اينترنتي خريد و اگر كلاه سرشان بگذارند چه و اگر طلا تقلبي باشد، وزنش كم باشد و …. چه! خب واقعيت اين است تمام اين مسائل را شما در زمان خريد حضوري هم ممكن است تجربه كنيد. از كجا مي‌دانيد فروشگاهي كه از آن خريد مي‌كنيد در محاسبه‌ي نهائي قيمت كلاه سرتان نمي‌گذارد؟ از كجا مي‌دانيد ترازوي خود را دستكاري نكرده؟

در چنين مواقعي تنها چاره‌اي كه داريد اعتماد به فروشنده است. چرا اعتماد مي‌كنيد؟ چون مي‌دانيد مغازه‌دار است و هر لحظه كه متوجه شويد در محاسبه اشتباهي كرده مي‌توانيد سراغش برويد و اعتراض خود را به گوشش برسانيد. اما همين كارها را در فروشگاه اينترنتي هم مي‌توان انجام داد؛ حالا در مورد مزاياي خريد اينترتي در ادامه‌ي اين مطلب برايتان توضيح مي‌دهيم؛ در اين بخش فقط مي‌خواهيم در مورد چالش‌هاي خريد حضوري طلا با شما صحبت كنيم.

بيشتر بخوانيد :

يكي از بارزترين مشكلات خريد حضوري طلا اين است كه بايد ترافيك‌هاي سنگين در كلان‌شهرها را تحمل كنيد تا به فروشگاه موردنظرتان برسيد. تازه بعد از آن هم ممكن است در يك فروشگاه واحد شما نتوانيد جنس و طرح دلخواه خود را پيدا كنيد. در چنين مواقعي بايد به چندين فروشگاه سر بزنيد تا شايد طلائي كه مي‌خواهيد را پيدا كنيد. باز در اين حالت امكان دارد فروشگاهي كه طلاي دلخواهتان را دارد، سود بيشتري روي كالاهاي خود كشيده باشد و مجبور شويد طلا را گران‌تر بخريد.

از ديگر چالش‌هاي خريد حضوري طلا اين است كه ممكن است در مسير بازگشت به خانه، كيف شما سرقت شود. همچنين خريد از فروشگاه‌هاي فيزيكي محدوديت زماني هم دارد. مثلاً شايد در يك عصر جمعه تصميم به خريد طلا بگيريد و آن‌وقت است كه مي‌بينيد اكثر مغازه‌ها بسته هستند. حالا چاره چيست؟ خريد طلا به صورت اينترنتي.

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۹:۰۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :