جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مهم ترين خدمات دندانپزشك زيبايي

لمينت دندان مهم ترين و بيشترين كاربرد زيبايي دندان را دارد ، زيرا لبخند مهم ترين مساله در چهره مي باشد ، از اين رو لامينيت دندان ها باعث مي شود كه شما جذابيت و زيبايي چند برابر داشته باشيد .

لامينيت دندان كه با روش هاي مختلف روي دندان نصب مي شود مي تواند در بسياري از موارد كه فرد كانديد مناسبي براي ارتودنسي مي باشد جايگزين آن شده و مشكلات بهم ريختگي و بد فرمي دندان را بر طرف نمايد . حتي اين روش روي هم رفتگي و يا فواصل دنداني را بر طرف مي كند.

لامينيت دندان ها با روش هاي مختلف همراه با تراش دندان و يا بدون تراش دندان انجام مي شوند كه اين اقدام و نوع لامينيت به پيشنهاد پزشك و انتخاب بيمار بستگي دارد . دقت در انتخاب دندانپزشك زيبايي در رسيدن به نتيجه ي ايده آل و مورد رضايت تاثير به سزايي دارد. زيرا انتخاب اندازه و رنگ لامينيت و طراحي طرح لبخند توام با هنر و علم پزشكي مي باشد و علاوه بر داشتن علم دندانپزشكي و تكنيك هاي دندانپزشكي نياز به ذوق هنري و علم زيبايي شناختي نيز مي باشد .

از اين رو توصيه مي شود تمامي نمونه كار هاي دندانپزشك ترميم و زيبايي دندان  را به خوبي مشاهده و آناليز نماييد تا بتوانيد تصميم جدي تري براي لامينيت دندان بگيريد . به ياد داشته باشيد كه دندان ها بعد از چشم ها دومين عنصر مهم در زيبايي صورت مي باشند

بيشتر بخوانيد :

ونير كامپوزيت

ايمپلنت دندان 

لامينيت دندان راز زيبايي هنرپيشه ها

لامينيت دندان كه امروزه به لبخند هاليوودي نيز معروف است با ايجاد درخشندگي و سفيدي خيره كننده باعث مي شوند كه دندان هاي شما زيبا و مرتب شده و از درخشندگي و ترتيب مناسبي برخوردار باشند . براي داشتن دندان هاي زيبا ، مرتب ، سفيد و بدون پوسيدگي و بد رنگي مي توانيد از اين روش درماني استفاده نماييد و لذت داشتن يك لبخند زيبا را تجربه نماييد .

حتما بخوانيد : دندانپزشكي بارداري


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۷:۱۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :