جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نحوه اتصال دستگاه‌هاي ارتودنسي

دستگاه‌ها بعد از اتمام مشاوره و ترسيم مسير درمان، توسط متخصص ارتودنسي  به سطح دندان‌ها متصل مي‌شود و شما اكنون درمان خود را آغاز مي‌كنيد و مطابق يك اصطلاح اشتباه و عاميانه، شما اكنون سيم كشي دندان داريد. نگاهي به ويدئوي زير بي‌اندازيد تا متوجه شويد ما چگونه دستگاه‌ها را به سطح دندان‌هاي شما متصل مي‌كنيم.

تنظيمات دستگاه‌ها و جلسات دوره‌اي

بسته به اينكه روش ارتودنسي‌تان از چه نوعي است( ارتودنسي ثابت ،ارتودنسي متحرك و نامرئي و...) ، ما از شما مي‌خواهيم كه در طول مدت زمان ارتودنسي هر چند هفته يكبار، براي ويزيت دوره‌اي به مطب مراجعه كنيد. اين مراجعات (و جلسات ويزيت) بايد تا پايان دوره درمان، حتما به صورت منظم صورت بگيرد.

طي اين جلسات، ما سلامت دهان و دندان شما را چك كرده و دستگاه‌ها را تنظيم مي‌كنيم. براي ما بسيار مهم است كه اين جلسات، مطابق برنامهِ از پيش تعيين شده انجام شود (تا روند منظم شدن دندان‌ها به درستي و در مدت زمان پيش بيني شده انجام شود.)

در اين جلسات (كه معمولا به فاصله 3 تا 4 هفته يا حتي بيشتر خواهد بود)، به جز تنظيمات دستگاه، آموزش‌هاي لازم به بيماران ارائه مي‌دهيم و به سوالاتشان پاسخ خواهيم داد تا به آن‌ها كمك كنيم طول دوره درمان بهتري داشته باشند.

بيشتر بخوانيد :

برداشتن دستگاه‌ها و مشاهده نتايج درمان (از بهترين مراحل ارتودنسي دندان)

در جلسه آخر، ما دستگاه‌هاي ارتودنسي را از روي دندان‌هاي (منظم شده) شما برمي‌داريم. و براي بار اول، شما را با دندان‌هاي هماهنگ (و اين‌بار بدون بريس يا دستگاه ارتودنسي) روبرو مي‌كنيم.

اين، زيباترين لحظه در مطب ما است. چون بعد از ماه‌ها صبر و حوصلهِ‌ شما، و با كارهايي كه دكتر درويش پور انجام دادند (+ پيگيري‌هاي پرسنل مطب ما)، اكنون نتايج نهايي حاصل شده.

براي اينكه متوجه شويد چطور دستگاه‌ها را از روي دندان‌هايتان برمي‌داريم، حتما ويدئوي زير را تا انتها تماشا كنيد، تا نتيجه درمان را هم ببينيد. در روز آخرِ درمان، دندان‌هاي شما هم به منظمي دندان‌هاي اين بيمار خواهد بود.

حتما بخوانيد : ارتودنسي چه قدر هزينه دارد ؟

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۸:۳۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :