جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مراقبت از اينويزيلاين

خوشبختانه مراقبت از اين نوع ارتودنسي متحرك يعني ارتودنسي نامرئي آسان است و با دنبال كردن موارد زير مي توانيد از بريس ها نگهداري كنيد.

انجام دهيد

بريس ها را بشوييد. هر بار كه بريس ها را از دهان خارج كرديد آنها را زير شير آب گرفته و بشوييد. اين كار باعث شستن باكتري ها، بزاق دهان و ذرات باقي مانده ي غذايي مي شود.

بگذاريد بريس ها مرتبا خيس بخورند: اينويزيلاين داراي مواد مخصوصي هستند كه مي توان بريس ها را در آنها قرار داد تا خيس بخورند.

دندان هايتان را تميز كنيد: مراقبت از سلامت دهان تنها شامل تميز كردن بريس ها نبوده و بايد دندان ها نيز تميز شوند. مرتب دندان ها را مسواك بزنيد و از نخ دندان استفاده كنيد تا از توليد ماده ي پلاك و باكتري ها در زير بريس ها جلوگيري شود.

از مواد شوينده آنتي باكتريال مخصوص استفاده كنيد. اين راه مناسبي براي از بين بردن باكتري ها و ماده پلاك از روي بريس ها مي باشد.

به دقت مسواك بزنيد. شايد دلتان بخواهد هر بار پس از خارج كردن بريس ها از دهان و يا قبل از قرار دادن آنها در دهان مسواك بزنيد اما بايد دقت كنيد زيرا مسواك زدن بيش از حد مي تواند اثر ها و خراش هايي از خود به جا بگذارد.

بيشتر بخوانيد :

انجام ندهيد

خوردن و آشاميدن: غذا ها و نوشيدني هاي رنگي هنگام وجود بريس ها در دهان، مي توانند باعث لكه شدن بريس ها شوند و بوي ناپسندي به جا گذارند.

استفاده از خمير دندان: خمير دندان براي دندان ها بسيار مفيد مي باشد اما مي تواند به بريس هاي نامرئي صدمه وارد كند. بريس ها را آرام و بدون خمير دندان بشوييد.

استفاده از صابون ها و مواد شوينده ي رنگي و معطر. استفاده از هر ماده اي به غير از صابون شفاف مي تواند باعث لكه شدن بريس هاي نامرئي شود.پ

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۷:۴۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :