جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين متقاضيان ارتودنسي سريع

شما براي اينكه از روش­هاي متنوع ارتودنسي سريع استفاده كنيد بايد كانديد مناسبي براي اينكار باشيد، به همين دليل در ادامه برخي از مهمترين كانديداي اين روش زيبايي را بيان مي­كنيم تا اطلاعات شما در اين زمينه بيشتر شود.

افرادي كه دندان­­هاي شكسته دارند :

برخي از افرادي كه دندان­هاي شكسته دارند بهترين گزينه براي درمان ارتودنسي سريع مي­باشند، چرا كه در اين روش دندان­هاي شكسته شما به خوبي درمان مي­شود و اگر ايراد و اشكالي در آن وجود داشته باشد، رفع مي­گردد.

دندان­هاي ترك خورده :

برخي از افراد كه دندان­هايشان به علت حادثه­اي امكان دارد ترك خورده باشد، مي­توانند از روكش­هاي زيبايي ديگري كه دندانپزشكان بر روي دندان ها قرار مي­دهند هم استفاده كنند؛ ولي يكي از مزيت­هاي مهم ارتودنسي سريع اين است كه دندان­هاي آنها سريعا بهبودي و زيبايي خود را به دست مي­آورند.

بيشتر بخوانيد :

دندان­هاي لكه­دار و بدن رنگ :

با استفاده از روش­هاي متنوعي كه در ارتودنسي وجود دارد، شما مي­توانيد اگر دندان­هاي بد رنگ و لكه­دار داريد، با اين روش درمان كنيد و آنها را زيباتر نماييد. از آنجايي كه زيبايي لبخند شما تاثير بسياري در اعتماد به نفس دارد، بايد به اين مورد توجه بسيار زيادي داشته باشد و دندان­هاي خود را زيباتر كنيد.

پر­ كردن فاصله بين دندان­ها :

از گذشته هم بسياري از افراد از روش­هاي قديمي ارتودنسي براي پر كردن فاصله بين دندان­هاي خود استفاده مي­كردند. اكنون هم مي­توانيد با انواع روش­هايي كه در ارتودنسي سريع وجود دارد، فاصله بين دندان­هاي خود را پر كنيد. پر كردن اين فاصله دندان در زيبايي دندان­هاي شما تاثير بسيار زيادي دارد و به همين دليل بايد به اين مورد مهم توجه زيادي داشته باشيد و به نزد دندانپزشك متخصص برويد.

منابع :

https://www.orthotips.ir/

https://www.orthodentist.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۸:۰۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :