جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

جديدترين مدل بافت مو

هزاران سال است كه زنان در سراسر دنيا موهاي خود را به روش ها و مدل هاي مختلفي ميبافند و اين هنري ديرينه در جهان است. اما اكنون و در قرن حاظر خانم ها بيشتر از هر وقت ديگري رو به انواع مدل هاي بافت مو آورده اند. گستره اين هنر به قدري زياد است كه از يك بچه مدرسه اي گرفته تا خانم هاي مسن نيز از آن استقبال ميكنند و برايشان مدل هاي مناسب زيادي وجود دارد. نميخواهيم مقدمه را كش دهيم براي همين خيلي سريع سراغ ۳۰ بافت مو جديد در سال ۲۰۲۰ ميرويم كه به عنوان بهترين استايل و مدل ها در اين سال شناخته ميشوند.

مدل بافت مو جديد جعبه اي

مدل موي جعبه اي يكي از انواع سبك هاي بافت آفريقايي است كه هيچوقت از مد نمي افتد و امسال هم به عنوان يكي از بهترين مدل ها شناخته شده است. براي داشتن چنين بافت مويي ميتوانيد موهاي طبيعي خود را به اين شكل ببافيد و يا اينكه از اكستنشن مو بافته شده استفاده كنيد.

بافت مو فرانسوي

هرچند كه اين بافت، نوعي بافت كلاسيك در نظر گرفته ميشود اما همچنان به عنوان يك مدل پويا در سال ۲۰۲۰ نيز مورد استفاده قرار ميگيرد. از اين مدل بافت ميتوان در دورهمي هاي دستانه، باشگاه يا جاهاي ديگر نيز استفاده كرد.

بافت پونيتيل

اين بافت از دسته بافت هاي آفريقايي است و بيشتر جنبه زينتي دارد. از اين بافت ها بيشتر در مراسمات و جشن هاي موسيقي و كلاب ها استفاده ميشود.

مدل مو هلندي

بافت هلندي از شكيل ترين مدل هاي بافتن موست كه اين روزها در اغلب سالن هاي زيبايي و آرايش مو، براي مشتريان انجام داده ميشود.

بيشتر بخوانيد :

آموزش شينيون

مدل بافت مو جديد كروشيت

اين بافت معمولا درشت است و چيزي كه خيلي چشم ها را به خود محو ميكند استفاده از بندها و نوارهاي زيبا در لابلاي دسته هاي موي بافته شده است.

مدل جديد بافت مو ليمونادي يكطرفه

برخلاف نامش خبري از ليموناد يا رنگ آن در موها نيست و صرفا يك نامگذاري ساده است كه آن را شخص بافنده براي اولين بار رويش گذاشته است. موها كاملا در همه جهات بافته ميشوند اما بيشتر دسته هاي بافته شده به يك سمت سر هدايت ميشوند.

بافت مو تيغه ماهي

اين مدل مو بسيار قديمي است اما همچنان به عنوان يكي از بافت هاي زيبا همچنان طرفداران زيادي داد. اين نوع بافت ساده اما در عين حال زمانبر است.

مدل موي ناتلِس

از ظريفترين انواع بافت كه اين روزها سلبريتي هاي مشهور آمريكايي از آن ها بسيار استقبال كرده اند.

ميخواي تو هم بافت مو ياد بگيري؟

اگر با ديدن اين مدل ها به سرت افتاده كه تو هم چنين شاهكارهايي رو خلق كني الان بهترين فرصته كه به صفحه آموزش يافت مو بري. سالن زيبايي الماس نشان به عنوان يكي از بهترين سالن هاي زيبايي تهران، علاوه بر ارائه تمام خدمات آرايشي كلاس هاي آموشي هم داره كه شما ميتونيد در اين كلاس ها هر آنچه در حرفه آرايشگري هستش رو ياد بگيريد. يكي از اين دوره ها، دوره آموزش بافت مو يا كلاه گيس بافت هستش كه با گذروندن اين دوره شما ميتونيد همه اين مدل موهايي كه در اين صفحه ديديد و هزاران مدل ديگر را به راحتي ياد بگيريد.

منبع : دوره هاي اموزش آرايشگري آلماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۱۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :