جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

شكايت از ايمپلنت به دليل پس زدن

شكايت از ايمپلنت بابت پس زدن آن، به معناي آن است كه تراكم استخوان فك به ميزان كافي وجود نداشته و دندانپزشك اين مورد را در معاينات خويش لحاظ ننموده يا به درستي تشخيص نداده است و پس از انجام ايمپلنت، به اين جهت كه كاشت ايمپلنت در محلي از فك كه استخوان تراكم كافي ندارد، انجام گرفته است، لذابه دليل تحليل رفتن بيش از حد استخوان، دندان كاشته شده با فك جوش نميخورد، يا لق ميشود و كاملا از جاي خود خارج ميگردد. در اين هنگام شكايت از ايمپلنت دندان به دليل پس زدن مطرح ميگردد.

شكايت از ايمپلنت به دليل عفونت در محل كاشت

شكايت از ايمپلنت ممكن است بر اثر عفونتي باشد كه يا حين عمل بوجود آمده يا پس از آن بر بيمار عارض ميشود. خوب است بدانيد مواردي از قبيل عدم رعايت بهداشت دهان و دندان پس از ايمپلنت دندان مانند كشيدن سيگار، يا سيستم ايمني بدن كه از پيش دچار مشكل بوده است، و يا عدم مصرف داروهايي كه دندانپزشك تجويز كرده است، رابطه سببيت در اعمال پزشكي با نتيجه بوجود آمده را قطع نموده و مسئوليت عارضه بوجود آمده را بر دوش شخص بيمار ميگذارد.

بيشتر بخوانيد : دندانپزشكي بارداري

مراحل شكايت از ايمپلنت دندان

مراحل شكايت از ايمپلنت شامل چه مواردي است؟

مراجع رسيدگي كننده به شكايت از دندانپزشك درخصوص ايمپلنت چه مراجعي هستند و به چه نحو رسيدگي مينمايند؟

براي تنظيم شكواييه، طرح شكايت و ثبت آن چنانچه راسا توسط بيمار انجام شود، ميتواند به دفاتر خدمات الكترونيك قضايي و سازمان نظام پزشكي مراجعه نمايد. و ادامه روند پرونده كيفري اش را از طريق سازمان مذكور يا دادسراي ويژه جرايم پزشكي دنبال نمايد.

نكته: وكيل جرايم پزشكي ميتواند با اخذ وكالت از ناحيه بيمار كليه مراحل فوق و ساير اقدامات لازمه را از نخستين مرحله تا به انتهاي پرونده را به بهترين نحو ممكن انجام داده و در هيچ مرجعي نياز به حضور شما بعنوان موكل نميباشد و صرفا جهت معاينه ميبايست در كميسيون سازمان نظام پزشكي حضور بعمل برسانيد.

بيشتر بخوانيد : بليچينگ دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۱:۰۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :