جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكاتي بسيار مهم درباره ارتودنسي ارزان

در بخش قبل بيان كرديم كه ارتودنسي يكي از روش هاي مرتب كردن دندان ها مي باشد. امروزه قيمت ارتودنسي كمي بالا است و ممكن است شما هم به دنبال مركزي براي ارتودنسي ارزان قيمت باشيد. براي اين كار بايد به يك نكته بسيار مهم و اساسي دقت داشته باشيد كه پايين بودن قيمت ارتودنسي را در هر كلينيكي قبول نكنيد. در واقع امروزه برخي از كلينيك ها از تجهيزات بي كيفيت براي ارتودنسي استفاده مي كنند و ممكن است اين كار باعث شود تا دندان هاي شما به شكل دلخواه و مد نظرتان در نيايند و يا اينكه برخي از مشكلات ديگر براي شما پيش بيايد. بنابراين قبل از آن كه به دنبال ارتودنسي ارزان باشيد بايد ابتدا به دنبال كيفيت كار باشيد چرا كه ارتودنسي عملي است كه مدت زمان زيادي طول مي كشد و به همين دليل شما هم مانند تمامي افراد انتظار داريد كه بعد از يك مدت زمان طولاني به نتيجه دلخواه خود دست پيدا كنيد.

قيمت ارتودنسي ثابت

ارتودنسي ثابت روشي است كه در آن از سيم و براكت هاي خاصي براي مرتب كردن دندان هاي شما استفاده مي شود. اين روش ارتودنسي هزينه اي عادي براي ارتودنسي دارد و از آنجايي كه نيازي به تعويض زياد قطعات نيست، مي توان گفت نسبت به ساير روش ها مانند ارتودنسي نامرئي هزينه اي كمتر را براي شما در پي خواهد داشت. اگر به دنبال يك ارتودنسي ارزان قيمت هستيد، مي توانيد از اين نوع از روش هاي ارتودنسي دندان استفاده كنيد. يكي از مهمترين مزيت هاي اين روش اين است كه نيازي به نگراني خاصي نيست و خود متخصص تمامي موارد را براي شما انجام مي دهد و تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه بهداشت دهان و دندان را به خوبي رعايت كنيد.

بيشتر بخوانيد :

قيمت ارتودنسي متحرك

ارتودنسي متحرك روش ديگري از انواع روش هاي ارتودنسي است كه در اين روش شما مي توانيد قسمت هاي متحرك را در مواقعي از دندان هاي خود جدا كنيد. امروزه بسياري از افراد از قرارگيري سيم و براكت هاي ارتودنسي ثابت بر روي دندان هاي خود رضايت ندارند و ادعا دارند كه اين موضوع باعث مي شود تا زيبايي ظاهري آنها تحت تاثير قرار بگيرد. در چنين مواردي شما مي توانيد از ارتودنسي متحرك براي مرتب كردن دندان هاي خود استفاده كنيد. با استفاده كردن از اين نوع ارتودنسي شما در مواقع نياز مي توانيد به راحتي بخش هاي متحرك را از دندان هاي خود جدا كنيد. اين روش نيز داراي مزايا و معايب خاص خود است كه بايد توجه ويژه اي به آن داشته باشيد. نكته اي كه درباره اين روش ارتودنسي بايد به آن دقت كنيد اين است كه جدا كردن بخش متحرك نبايد دائمي باشد و حتما با توجه به توصيه هاي متخصص بايد در طول روز حداقل يك ميزان مشخصي اين بخش هاي متحرك نيز بر روي دندان هاي شما قرار گيرند.

منبع : http://www.orthodr.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۷:۳۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :