جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

زيبايي چهره با شينيون و آرايش مو

وقتي واژه  شينيون مو شنيده مي شود در ذهن خيلي ها مدل مويي كه در پشت سر جمع شده تداعي مي شود و دقيقا معني Shinon واژه فرانسوي همين فرم دادن و جمع كردن مو با ابزارهاي ساده و حرفه اي متنوع شينيون مي باشد.

در گذشته در بين مردم يونان، چين و امروزه در امريكا آرايش مو به سبك شينيون محبوبيت زيادي پيدا كرده است.

شينيون مو امروزه به يكي از شاخه هاي بزرگ و تكنيك هنري در زيبايي موها تبديل شده و جايگاه خوبي را در بين مدل هاي آرايشگري ديگر باز كرده است.

خب حالا شايد از خودتان بپرسيد كه تكنيك شينيون مو چگونه مي تواند بر روي آرايش صورت هم تاثير گذار باشد و چهره جذاب تري را به فرد بدهد؟

با شناخت فرم صورت خود و انتخاب مدل متناسب شينيون مو با فرم صورت و ميكاپي كه داريد چهره متفاوت و دلبربايي را تجربه خواهيد كرد همچنين عيب هاي صورت را با يك شينيون صحيح مي توانيد اصلاح كنيد توجه داشته باشيد كه تاثير نوع مو و مدل مو مناسب زيبايي افراد را دوچندان مي كند.

تنوع مدل مو بصورت شينيون نامحدود است و روز به روز مدل هاي جديد و مختلف هم به آن اضافه مي شوند.

انواع مدل شينيون مو

بالغ بر صدها يا بيشتر از مدل شينيون مو وجود دارد كه ميتوانيد در مراسمات و مجالس عروسي استفاده كنيد توجه داشته باشيد كه

بصورت كلي آرايش مو با شينيون به ۳ نوع تقسيم مي شود كه هركدام از اين نوع شامل انواع مختلفي هستند.

بيشتر بخوانيد :

مدل شينيون ساده و باز، نيمه باز، موي بسته

مدل هاي شينيون مو گفته شده هم براي دختران و هم براي خانم هاي كه سن بالاتري دارند به كار برده مي شود بطور مثال از شينيون موي بسته براي مجالس رسمي، عقد و عروسي استفاده مي كنند، اگر لباس و آرايش صورت شما ساده است بهتر است از مدل شينيون بسته شلوغ براي فرم دادن مو استفاده شود و بلعكس.

شينيون موي كوتاه

خيلي از افراد فكر مي كند شينيون فقط مختص مو بلندها مي باشد اما شينيون براي موي سر كوتاه هم در عين سادگي زيبا بنظر مي آيند و با متدهاي جديد مثل شينيون موي كوتاه با موي اضافه مي توانيد موهاي كوتاه و كم پشت خود را پرپشت تر نشان دهيد فقط بايد مدلي انتخاب كنيد كه موهاي كوتاه را زيبا و جذاب كند و اين هم بستگي به مهارت آرايشگر شما دارد

مدل موي نيمه باز مجلسي

داشتن موي بلند با رنگ لايت به تنهايي جذاب است اگر شما هم دوست داريد خاص و متفاوت در جشن عروسي ظاهر شويد پس از مدل مو زنانه مجلسي و شينيون لايت و نيمه باز استقبال كنيد.

خانم هايي كه جشن ازدواج آنها نزديك است براي مدل مو براي جشن عروسي به دنبال خدمات آرايشي و زيبايي براي شينيون عروس هستند با مراجعه به سالن زيبايي الماس نشان مدل مو مناسب توسط ارايشگران مجرب و حرفه اي باتوجه به فاكتورهاي از قبيل مدل لباس عروس، فرم صورت، اندازه مو و..براي آنها انتخاب مي شود.

آموزش شينيون جديد مو  با تكنيك گوناگون و جديد به روز دنيا را در گروه آموزشي الماس نشان بصورت مرحله به مرحله و راحت ترين شكل ممكن در كمترين زمان بگذرانيد براي ثبت نام در دوره هاي آموزشي شينيون سالن زيبايي الماس نشان با ما در تماس باشيد و تبديل به يك شينيون كار حرفه اي شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۶:۳۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :