جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

قيمت لمينت كل دندان ها

لمينت دندان يكي از روش هاي درماني و زيبايي نوين براي رفع مشكلات ظاهري دندان است كه انجام آن در ميان افراد مشهور كه فرصت و زمان انجام درمان هاي طولاني همچون ارتودنسي را ندارند بسيار رايج است. لمينت يا ونيزهايي كه يك به يك روي دندان نصب مي شوند و لبخند شما را دگرگون مي سازند در پروسه تكميل و مراحل انجام نكات مهمي را بايستي در خود عملي كنند تا شما يك طرح لبخند مناسب و جذاب داشته باشيد.

انواع لمينت دندان

لمينت دندان به طور كلي به دو دسته تقسيم مي شود كه از نظر جنس و ساخت متفاوت هستند:

لمينت سراميكي

اين نوع لمينت دندان از جنس سراميك است ونياز است پس از قالب گيري در لابراتوار ساخته شود به همين دليل به اين نوع لمينت دندان، روش غير مستقيم هم گفته مي شود. لمينت دندان سراميكي، ظاهري زيباتر دارد، ثبات رنگ بيشتري دارد و مقاوم تر است. البته ناگفته پيداست كه اين نوع لمينت دندان هزينه بيشتري هم خواهد داشت. لمينت دندان از جنس سراميك خود به زير شاخه هايي تقسيم مي شود كه برخي از آنها به اختصار توضيح داده مي شود.

لمينت كامپوزيتي

در اين نوع لمينت دندان، ونير از جنس كامپوزيت است و در مطب ساخته مي شود. استفاده از ونير كامپوزيتي را روش مستقيم هم مي نامند. لمينت دندان از جنس كامپوزيت شفاف تر است پس در مورد دندان هاي با رنگ خيلي زرد شايد نتيجه دلخواه حاصل نشود. در عوض در اين جنس لمينت دندان، قبل از نصب تغيير كمتري روي دندان اعمال مي شود و دندان ها به تراش كمتري نياز دارند( اگر شرايط دندان فرد مناسب باشد، بدون تراش انجام مي شود).

بيشتر بخوانيد : اصلاح طرح لبخند چگونه است ؟

قيمت لمينت دندان

تعرفه لمينت دندان در شهر تهران براي روش مستقيم يا لمينت دندان از جنس كامپوزيت از350 هزار تومان تا 800 هزار تومان براي هر دندان بوده در حالي كه قيمت لمينت دندان از جنس سراميك نسبتا بالاتر است . قيمت لمينت سراميكي دندان چيزي در حدود 700 هزار تومان تا كمي بيش از 2 ميليون تومان براي هر دندان ميباشد. به اين ترتيب ميتوان گفت هزينه لمينت دندان از جنس كامپوزيت بسيار مناسب تر از هزينه لمينت سراميكي دندان است.

لازم به ذكر است كه هزينه هاي ذكر شده در بالا براي لمينت دندان، تنها براي كمك به تخمين هزينه از جانب شماست. براي مثال هستند مطب هايي كه براي نصب لمينت دندان از نوع فوق باريك (لومينير)، هزينه اي معادل 3 تا 6 ميليون تومان طلب مي كنند.

منبع : دندانپزشكي شبانه روزي تاج


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۱:۴۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :