جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

در اصلاح طرح لبخند چه خصوصياتي مهم است؟

دندان‌ها نقش مهم و غير قابل انكاري در زيبايي صورت شما بازي مي‌كنند. اما چه خصوصياتي از دندان‌ها در زيبايي لبخند موثرتر است و كدام يك از اين خصوصيات در اصلاح طرح لبخند قابل تغيير است. برخي از اين خصوصيات را با هم مرور مي‌كنيم:

رنگ دندان

رنگ دندان شايد موثرترين خصوصيت دندان‌هاي زيبا و لبخند جذاب باشد. از دندان‌هايي كه بر اثر مصرف دخانيات يا نوشيدن مداوم قهوه و چاي زرد شده اند نمي‌شود انتظار طرح لبخندي زيبا داشت. در اصلاح طرح لبخند رنگ دندان‌ها از طريق روش‌هايي مانند لمينت، بليچينگ و ... تغيير مي‌كند و پزشك شما با توجه به رنگ پوست، رنگ لثه و رنگ طبيعي دندانتان، رنگي مناسب براي دندان شما انتخاب مي‌كند.

ترتيب دندان‌ها

در طراحي لبخند دندان‌هاي كج، بد فرم و يا با فاصله زياد از طريق ارتودنسي، لمينت و ... اصلاح مي‌شود.

دندان‌هاي افتاده

دندان‌هاي افتاده علاوه بر تاثير منفي بر زيبايي، ممكن است باعث پوسيدگي دندان‌هاي ديگر شود. اصلاح طرح لبخند با ايمپلنت يا پروتز اين مشكل را حل مي‌كند.

تقارن دندان‌ها

در خاطر داشته باشيد كه در طراحي لبخند تعريفي براي لبخند زيبا وجود دارد. اين تعريف ممكن است براي هر فرد تغيير كند، اما براي مثال دو دندان بالا در لبخند معلوم شود و يا نسبت عرض به طول مشخص است. البته اصلاح طرح لبخند موارد ديگري مانند طول دندان ها، خط لبخند، شكل گونه و لب‌ها و ... شامل مي‌شود و مي‌توان هر فعاليتي كه در نهايت به داشتن لبخندي زيبا‌تر منتهي مي‌شود را جزئي از طراحي لبخند دانست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۶:۲۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :