جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

عوامل موثر بر هزينه ارتودنسي در تهران

هزينه ارتودنسي مانند هر خدمت دندانپزشكي ديگري به فراخور مورد بيمار، سن، نوع و زمان درمان و مهارت، تبحر و تخصصي متخصص ارتودنسي ، متفاوت خواهد بود. لذا مراجعه به مشاوره دندانپزشكي و انتخاب بهينه ترين نوع درمان و اجتناب از مراجعه به افراد غير متخصص و غير حرفه اي، تا حد زيادي هزينه ارتودنسي را كاهش داده و مانع از هدر رفتن زمان و هزينه ارتودنسي شما خواهد شد.

هزينه ارتودنسي دندان بدون دريافت مشاوره و ويزيت اوليه قابل ارائه نخواهد بود از اينرو هزينه درمان بر اساس نوع مشكل، بررسي نياز به جراحي يا كشيدن دندان و همچنين وضعيت سلامت دهان و دندان هر بيمار متفاوت است. هر چقدر اين ويزيت در دوران كودكي و همزمان با مسير توسعه رشد دنداني صورت بگيرد طول درمان و هزينه ارتودنسي نيز كاهش مي ‌يابد.

اگر اين سوال براي شما مطرح است، تنها نيستيد! ميزان هزينه متداول‌ترين سوال افرادي است كه به دنبال رسيدن به لبخندي زيبا و دندان‌هاي مرتب و منظم هستند. بايد به خاطر داشته باشيد كه يك لبخند زيبا قابل قيمت‌گذاري نيست و نتايج داشتن دندان‌هاي مرتب و منظم، فراتر از زيبايي بوده و روي سلامت جسمي و رواني شما تاثير بي‌نظيري دارد. در اين مقاله، هزينه درمان ارتودنسي و عوامل موثر بر آن را مرور مي‌كنيم.

هزينه ارتودنسي دندان ها بي شك بدون ويزيت اوليه قابل ارائه نخواهد بود . و همينطور در ناهنجاري هاي مختلف

و عوامل ديگر هزينه درمان در بيماران مختلف متفاوت مي باشد .

در بر آورد كردن هزينه درمان ارتودنسي عوامل بسياري بر آن تاثير گذار مي باشند كه به شرح زير مي باشد :

نوع ناهنجاري بيمار

نحوه و روش درمان پشنهاد شده و انتخابي

مدت زمان درمان

سن بيمار

شدت ناهنجاري دهان و دندان بيمار

نوع دستگاه به كار برده شده براي درمان

جراعي و يا عدم نياز به جراحي

كشيدن دندان ها

سلامت دندان ها

هزينه ارتودنسي همچنين بر اساس ميزان مشكل مي ‌تواند متغير باشد به طوريكه ممكن است دندان به كشيدگي دندان يا جراحي، پيش از نصب براكت ها يا سيم‌ ها در دهان نياز داشته باشد و يا ممكن است به مدت چند ماه نياز به استفاده از نگهدارنده وجود داشته باشد. از اينرو بر اساس ميزان تلاش صورت گرفته در طول دوره ارتودنسي دندان، هزينه متغير خواهد بود.

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي نامرئي چيست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۳:۰۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :