جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع بازارهاي طلا و جواهرات در اينترنت

در كشور ما با گسترش فروشگاه‌هاي اينترنتي، ايجاد اعتماد براي مشتريان و جا افتادن فرهنگ خريد اينترنتي، مشتريان غالبا خريد خود را از طريق اينترنت انجام مي‌دهند كه اين خريدها عموما در سايت‌هاي فروشگاهي معتبر، كانال‌هاي پيام‌رسان‌هاي موبايلي و صفحات تجاري اينستاگرامي انجام مي‌گردد.

ضمانت‌هاي امنيتي خريد اينترنتي

تمامي سايت‌هاي فروشگاهي كه در ايران فعاليت مي‌كنند زير نظر ارگان‌هاي امنيتي و دولتي قرار دارند تا امنيت هر خريد تضمين شود. دو نماد ساماندهي وزارت ارشاد اسلامي و نماد وزارت صنعت، معدن و تجارت دو نماد مهم هستند كه سايت‌هاي فروشگاهي بايد آن را اخذ كنند كه كاكامي مجوز ساماندهي را دريافت كرده و نماد وزارت صنعت در حال پيگيري براي اخذ آن است.

كاكامي براي تضمين ايمني پرداخت خريد آنلاين طلا از درگاه طلايي زرين پال بهره مي گيرد تا مشتريان با خيالي راحت پرداخت خود را در بهترين درگاه هاي بانكي انجام دهند

بيشتر بخوانيد :

مزيت‌هاي خريد اينترنتي طلا در چيست؟

مشتري با مراجعه به فروشگاه اينترنتي طلا و جواهرات با يك ويترين مجازي با انبوهي از محصولات مواجه مي‌شود كه هر كدام از اين محصولات صفحه‌اي جداگانه بهمراه اطلاعات جزئي مرتبط دارند. مشتري بدون گذراندن وقت خود در خيابان‌هاي شهر، شلوغي و ترافيك، عدم شناخت كافي و نداشتن اطلاعات نسبت به طلاي انتخابي خود و فارغ از استرس‌هاي خريد طلا، براحتي مي‌تواند خريد خود را با علم به همه ابعاد طلاي انتخابي خود انجام دهد.

منبع : فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۸:۵۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :