جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

قيمت ارتودنسي عامل تصميم گيري در درمان ارتودنسي

اما يكي از مهم‌ترين عواملي كه مي‌تواند بر تصميم شما در مورد انجام ارتودنسي براي صاف كردن دندان‌ها و يا صرف نظر كردن از آن تأثير زيادي داشته باشد، هزينه‌ ارتودنسي است.

هرچند ممكن است هزينه سيم كشي دندان و قيمت ارتودنسي در نگاه اول خيلي زياد به نظر برسد، اما مطمئن باشيد كه در قبال فوايد و مزاياي زياد آن، بدون به همراه داشتن عوارض ارتودنسي، اصلاً هزينه بالايي نيست. در واقع ارتودنسي دندان مي‌تواند در درازمدت به صرفه‌جويي در هزينه‌هاي شما كمك زيادي كند.

براي مثال همين دندان‌هاي شلوغ و نامرتب شما و يا دنداني كه افتاده است و يا ناهنجاري‌هاي فك كه استفاده از سيم كشي دندان را براي شما ضروري مي‌سازد، اگر به‌موقع و با روش مناسب مورد درمان قرار نگيرد، مي‌تواند در آينده باعث پوسيدگي دندان‌ها و از دست رفتن تعداد بيشتري از آنها شود.

همه ما خيلي خوب مي‌دانيم كه مراجعه مكرر به متخصص ارتودنسي براي درمان پوسيدگي دندان و يا كشيدن دندان‌هاي پوسيده و كاشت دندان‌‌هاي جديد تا چه حد مي‌تواند براي ما هزينه به همراه داشته باشد.

علاوه بر آن، بيماري‌هاي مزمن دهان و دندان مي‌تواند در آينده منجر به بروز مشكلات شديدتري براي سلامتي شما از قبيل چاقي، سوء تغذيه، ديابت و بيماري‌هاي قلبي شود.

اينها همگي بيماري‌ها و عوارض خطرناكي هستند كه براي تأثير مخرب آنها بر سلامتي و كيفيت زندگي شما به هيچ وجه نمي‌توان قيمتي تعيين كرد.

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي ثابت

حداقل هزينه ارتودنسي

پيش از آن كه به حداقل هزينه ارتودنسي بپردازيم، بهتر است از عوامل موثر بر هزينه ارتودنسي(قيمت ارتودنسي)، آگاهي بيابيم؛ چرا كه به عنوان مثال حداقل هزينه ارتودنسي نامرئي با حداقل هزينه ارتودنسي سراميكي و حتي حداقل هزينه ارتودنسي فك بالا و حداقل هزينه ارتودنسي فك پايين با هم متفاوت است.

منبع :https://www.orthotips.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۳:۰۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :