جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مختصري درباره بافت مو

اين هنر در واقع يكي از متدهاي مرسوم و قديمي هستش كه از ديرباز بين مردم و قوميت هاي مختلف پرطرفدار بوده و هست. بافت مو در واقع به جمع كردن هنرمندانه مو اطلاق ميشه كه نوعي آرايش مو هم محسوب ميشه.

در اين حرفه، موها رو به شكل و فرمي زيبا و دلخواه جمع كرده و به هم ميبافند. و معمولا براي حضور در مراسمات و يا موقعيت هاي اجتماعي خاصي تدارك داده ميشه.

هرچند كه به نوعي ميشه گفت اينكار ريشه در گذشته داره، اما همزمان با گذشت زمان و پيشرفت آرايش مو، روش هاي جديدي براي بافتن مو شكل گرفته و ديگه نبايد چنين هنري رو دمده و از رده خارج شده در نظر بگيريم.

خوشبختانه بافت مو به هيچ عنوان محدود نيست و اگه سري به شبكه هاي اشتراك ويدئو مثل يوتيوب بزنيد متوجه ميشويد كه تعداد بيشماري تكنيك باف مو وجود داره كه هر كدوم مناسب سليقه و موقعيت خاصيه.

بيشتر بخوانيد : آموزش شينيون مو

چرا بايد بافت مو رو ياد بگيريم؟

موارد زير تنها چند دليل ساده اما منطقي براي يادگيري اين هنر رو به رشد و زيبا است:

پرطرفدار بودن آن

متنوع بودن و به نوعي نامحدود بودن تكنيك ها و طرح هاي آن

كم هزينه بودن آموزش ها

پربازده بدون اين هنر

عدم نياز به ابزار يا وسايل زياد (تنها با تعدادي كش و ابزار ابتدايي ديگه ميشه اينكار رو ترتيب داد)

سرگرم كننده بودن بافتن موها

امكان الگو برداري از ويدئوهاي بيشمار موجود در اينترنت

و…

چجوري ميتونم آموزش بافت مو رو بگذرونم؟

حتما شما هم ويدئو ها و عكس هاي زيادي ديديد كه به شكلي حرفه اي موها رو به هم ميبافند و يك كار بينظير رو شكل دادن. شايد از روي اين ويدئوها بشه چندين نوع مدل بافت مو رو ياد گرفت اما متاسفانه، يادگيري تمام ترفندها و تكنيك هاي اين هنر تنها با نگاه كردن به ويدئو و عكس ميسر نميشه. بنابريان بهتره حضوري و به صورت تئوري+ عملي چنين هنري رو ياد گرفت.

خوشبختانه مجموعه زيبايي الماس نشان دوره آموزش بافت مو رو زير نظر بهترين اساتيد و مدرسين حوزه آرايش مو برگزار ميكنه، كه با صرف هزينه مناسب و طي چندين جلسه، ميتونيد همه مباحث ريز و درشت آرايش و بافتن موها رو ياد بگيريد.

منبع : دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۰:۵۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :