جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

قيمت بليچينگ

قيمت  و هزينه بليچينگ  دندان در منزل ( هوم بليچينگ)

روش‌ ديگر بليچينگ سفيد كردن دندان ها در خانه يا منزل مي‌باشد . قيمت اين فرايند بلچينگ نسبت به قيمت بليچينگ در مطب كمتر است و هزينه آن حدودا دو ميليون تومان ( 2.000.000 تومان) ميباشد .كه زير نظر متخصص و توسط بيمار در منزل انجام مي شود. در اين روش دندان پزشك از دندان هاي شما ، قالب دقيقي تهيه ميكند و از روي قالب تهيه شده تري هاي پلاستيكي نازك و شفافي (مانند شكل زير) ساخته ميشود . اين قسمت اكثرا به لابراتوار ها سپرده ميگردد ،ولي در مطب ها و كلينيك هاي تخصصي زيبايي در داخل خود مطب انجام مي شود. در اين تري پلاستيكي فضاي مناسب بين دندان و وسيله پلاستيكي پيشبيني شده كه ژل‌هاي بليچينگ را طبق دستور پزشك در آن قرار ميدهيد . در نهايت پس از گذشت چند هفته و پس از استفاده از ژل مربوطه طبق دستور العمل دندانپزشك ، دندانها به سفيدي مورد نظر مي‌رسند . ژل مورد استفاد ه در اين روش بين ۱۶ تا بيست درصد غلظت دارند.

بيشتر بخوانيد : هزينه ترميم و زيبايي دندان

قيمت آفيس بليچينگ

آفيس بليچينگ دندان  به دليل درمان موثر تر و سريعتر داراي قيمت بالاتري نسبت به هوم بليچينگ ميباشد و هزينه آن چهار ميليون تومان (4.000.000 تومان) ميباشد.

قيمت آفيس و هوم بليچينگ

نكته پاياني كه توجه شما را آن جلب ميكنيم اينست كه بليچينگ موفق  اكثرا از درمان آفيس بليچينگ بعنوان استارتر (شروع كننده) و هوم بليچينگ بعنوان تثيبت كننده ،تشكيل ميگردد . بنابر اين توصيه كلي اين است كه يا از هر دو روش استفاده كنيد و يا اگر مي خواهيد يك روش را انتخاب كنيد هوم بليچينگ هر چند سخت تر است و اثرات آن دير تر مشاهده مي شود ، اما در نهايت مطلوب تر است.

بيشتر بخوانيد : هزينه ارتودنسي دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۶:۱۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :