جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مراحل آموزش كاشت ناخن با ژل

مراحل آموزش كاشت ناخن با ژل

كوتاه كردن تيپ

طول و اندازه تيپ الان زياد و در حالت استاندارد قرار دارد. ما بايد نظر مشتري را بپرسيم و از او بخواهيم كه به ما اندازه تيپ را بگوييد. براي مثال ممكن است كه مشتري دوست داشته باشد ناخنش بلند باشد و يا اينكه تنها چند سانتي متر نياز داشته باشد. بعد از اينكه بفهميد اندازه تيپ بايد چقدر باشد، تيپ را به همان اندازه كوتاه كنيد. كوتاه كردن آن معمولا بر عهده كاتر هاي معمولي آرايشگري است. اين مرحله آموزش كاشت ناخن با ژل از اهميت زيادي برخوردار است.

يكدست كردن تيپ

در اين مرحله بايد با فايل ناخن و يا همان سوهان عادي، اقدام به صاف كردن نوك تيپ كنيم. دقت كنيد كه سوهان را بايد به صورت افقي از زير تيپ رد كنيد و از زير، آن را صاف كنيد و به سمت بالا بياييد تا حالت تيزي اش را بگيريد. تيپ معمولا براق است بنابراين شما بايد با كمك سوهان، برق آن را هم بگيريد.

صاف كردن خطوط تيپ

تيپ نبايد هيچ خطي داشته باشد و بايد كاملا صاف و يكدست باشد تا كار شما را خراب نكند. براي از بين بردن خط تيپ، بايد از لبه سوهان كمك بگيريد. خط تيپ همان خط بين ناخن اصلي و مصنوعي شما است كه نبايد در معرض ديد باشد. فقط آرام سوهان بكشيد كه مشتري اذيت  نشود.

اضافه كردن ضد قارچ و عقب راندن كوتيكول ها

بعد از صاف كردن خطوط تيپ، نوبت به افزودن ضد قارچ ميرسد. ضد قارچ ميتواند روي تيپ و ناخن طبيعي شما را حمايت كند. سپس اگر مشتري كوتيكول داشت بايد آن ها را عقب بزنيد. اما اگر نداشت از اين مرحله بگذريد. كوتيكول را از كناره ها برداشته و دور تا دور ناخن را برداريد. فقط حواستان باشد كه نه ناخن و نه پوست را زخم نكنيد. خيلي دقت داشته باشيد و اصلا عجله نكنيد. بعد از عقب راندن كوتيكول ها دوباره ضد قارچ بزنيد. با توجه به حسحس بودن برخي ناخن ها، در اين مرحله از آموزش كاشت ناخن با ژل حتما حين كار با ناخن مراقب بافت ناخن مشتري باشيد.

بيشتر بخوانيد :

اعمال پرايمر ژل

بعد از مراحل بالا شما بايد اولين ژل را بزنيد كه غلظتش از همه ژل هايي كه گرفته ايد كمتر است. به اين ژل، اصطلاحا ميگويند بيس ژل يا ژل پايه. نحوه اعمال اين ژل دقيقا مانند لاك زدن است. اين ژل دقيقا مانند لاك نبايد به پوست اطرف و دور ناخن برخورد داشته باشد. در آرايشگاه ها اگر دقت نكنيم و ژل به پوست بچسپد، حين استفاده از نور (يو وي) پوست آسيب ميبيند. اما اگر خودتان در خانه اينكار را امتحان كرديد (يو وي) نخواهيد داشت ولي در هر ژل صورت نبايد به پوست بچسپد.

زدن ژل پرميوم يا اصلي (مهمترين مرحله آموزش كاشت ناخن با ژل)

بعد از خشك شدن بيس ژل از پرميوم ژل يا همان ژل اصلي استفاده ميكنيم كه غلظتش از اولي بيشتر است. نحوه زدن اين ژل با بيس ژل متفاوت است. ما در مرحله قبل مانند لاك ناخن، ژل را اعمال كرديم. اما در اين مرحله بايد به صورت دوراني از بالا به پايين ژل را اعمال كنيم.

بيشتر بخوانيد : آموزش كوپ مو 

سوهان زدن

اگر در آرايشگاه هستيد و ميبينيد كه دور ناخن ژل چسپيده و مخصوصا روي كوتيكول و پشت آن را گرفته، بايد از سوهان برقي دورگير استفاده كنييد. اما اگر اينگونه نيست لازم به استفاده از سوهان برقي دورگير نيست. دقت كنيد كه سطح ناخن را تنها با سوهان نرم برق بي اندازيد و يكدست كنيد و از دورگير به هيچ عنوان براي سطح ناخن استفاده نكنيد. سپس از بافر و پوليش در آخر كار استفاده كنيد.

اين تنها نمونه اي از آموزش دوره آرايش ناخن است

چيزي كه در اين مقاله خوانديد (ـموزش كاشت ناخن با ژل) تنها گوشه اي از آموزش ها و تنها يك سرفصل كوچك از آموزش آرايش ناخن است. ما هر آنچه كه بايد درباره ناخن و آرايش آن ياد يگيريد را در قالب يك دوره آموزشي كامل و جامع به هنرجوهاي خودمان آموزش ميدهيد و بستري براي درآمد زايي را برايشان مهيا ميكنيم. اگر شما هم دوست داريد به جمع صدها هنرجوي ما بپيونديد و از تمام آموزش هاي مجموعه زيبايي الماس نشان استفاده كرده و با دريافت مدرك وارد بازار كار شويد خوشحال ميشويم اول به صفحه آموزش ها برويد و بعد اگر مايل بوديد با ما تماس بگيريد. همكاران ما بي صبرانه منتظر پاسخگويي به سوالات شما در اين خصوص هستند.

منبع : الماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۶:۵۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :