جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ارتودنسي مناسب چه افرادي است؟

ارتودنسي مناسب افرادي است كه دندان هايي با حالت نامناسب دارند و مي خواهند دندان هاي خود را با كمك ارتودنسي رديف كنند. ارتودنسي براي تمامي سنين مناسب است. براي دريافت مشاوره و نحوه درمان و نوع ارتودنسي مي توانيد به سيمادنت كلينيك مراجعه نماييد و با ارتودنسي اقساطي به راحتي درمان را آغاز كنيد و از پرداخت هزينه يكجا بپردازيد. اين روش براي افرادي مناسب است كه جلسات درماني آن ها طولاني است. در طول جلسات درمان مي توان هزينه ها را پرداخت نمود.

ارتودنسي داراي مزاياي زيادي است و همه افراد مي توانند از آن استفاده كنند. ارتودنسي يك شيوه درمان مناسب است كه باعث افزايش طول عمر دندان ها مي شود، معمولا در ارتودنسي با توجه به نوع درمان و درجه سختي كار ممكن است جلسات درمان طولاني شود، لذا در حين ارتودنسي نياز به صبر و همچنين دقت در نگهداري است.

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي نامرئي چيست ؟

بسياري از بيماراني كه نياز به ارتودنسي دارند، از گرفتن وقت مشاوره براي مراجعه به متخصص ارتودنسي ابراز نگراني مي كنند. بخشي از اين نگراني مربوط به عدم اگاهي از مسائل هزينه هاي ارتودنسي در درمانهاي ارتودنبسي مي باشد.  قبل از شروع درمان ارتودنسي بيماران مي خواهند بدانند كه “هزينه ارتودنسي چقدر است؟” عوامل زيادي بر هزينه ارتودنسي تاثيرگذار خواهند بود. هزينه درمان هاي  ارتودنسي به نوع ناهنجاري ، نحوه درمان ، مدت درمان ,  سن بيمار ، شدت ناهنجاري ، نوع دستگاه به كار برده شده اعم از ارتودنسي متحرك و يا ارتودنسي ثابت، دستگاه خارج دهاني , دستگاه داخل دهاني , ارتودنسي ديمون، ارتودنسي با براكت هاي هم رنگ دندان، ارتودنسي نامرئي يا invisalign، ارتودنسي لينگوال , درمانهاي ارتودنسي به همراه جراحي (ارتو سرجري), استفاده از ميني اسكروMiniscrew , استفاده از ميني پليت Miniplate و غيره بستگي دارد.

به عنوان مثال در بعضي بيماران ناهنجاري دنداني فكي با پلاك متحرك قابل اصلاح است كه  در اين صورت هزينه ارتودنسي كمتر خواهد شد. برخي از بيماران نياز به ارتودنسي ثابت فكين دارند كه دستگاههاي ثابت ارتودنسي بعد از رويش دندانهاي دائمي در دهان قرار مي گيرند . گروهي ديگر از بيماران نياز به درمان ارتودنسي متحرك و سپس ارتودنسي ثابت دارند  بعضي نياز به درمانهاي جراحي دارند .برخي نياز به ميني اسكرو Miniscrew و غيره  دارند , بنا بر اين روش درماني ارتودنسي براي هر فرد منحصر به خود اوست و متغيرهاي زيادي در هزينه نهايي بيمار تاثير دارد  هزينه ارتودنسي در جلسه اول كه ويزيت رايگان است به بيمار گفته مي شود.

منبع : مجله ارتودنسي دندان 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۵:۲۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :