جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بوتاكس مو چيست و چه كاربردي دارد و هزينه آن چقدر است؟

هنگامي كه به چين و چروك فكر مي كنيد، ممكن است به آنابوتولينم توكسين A (بوتاكس) فكر كنيد. اين روش يك داروي تجويزي رايج است كه برخي افراد براي صاف كردن چين و چروك از آن استفاده مي كنند. اما در مورد بوتاكس بو چه ميدانيد؟ موهاي روي سر شما، مانند پوست شما نيز تماميت و خاصيت ارتجاعي خود را از دست مي دهد. درست مانند بوتاكس محصولات جديد مو به بازار عرضه شده كه به صاف و يكدست شدن، پرشدن و كاهش ريزش مو كمك ميكنند. اين مواد به عنوان بوتاكس براب موها شناخته ميشوند. آنچه در اين مقاله ميخوانيد درباره اين روش است. تمام نكات ذكر شده در اين مقاله از دوره آموزش كار با مواد، آموزش پوست و ساير آموزش هاي آرايشگري از سالن الماس نشان است.

آيا بوتاكس مو واقعا حاوي بوتاكس است؟

بوتاكس براي موها در واقع حاوي عنصر سم بوتولينوم كه عنصر اصلي بكار رفته در بوتاكس ميباشد نيست. در عوض، اين نامگذاري تنها يك اسم است كه براساس نحوه عملكرد محصول ساخته شده است. بوتاكس مو درست مانند بوتاكس و سم بوتولينيوم با شل كردن عضلات و صاف كردن پوست عمل مي كند، با اين تفاوت كه بوتاكس كردن مو با پر كردن و حجم دادن به تارهاي مو باعث صاف و يكدست شدن آن ها ميشود.

بيشتر بخوانيد : آموزش اكستنشن مو

بوتاكس از چه موادي تشكيل ميشود؟

بوتاكس مو در واقع يك درمان مو با تهويه عمقي است كه رشته هاي مو را با مواد پركننده يا فيلر، مانند كراتين مي پوشاند. اين درمان در هر قسمت از موهاي شكسته يا نازك يا مات در نظر گرفته ميشود. بهترين محصولات بوتاكس حاوي مواد زير هستند:

  • روغن خاويار
  • پپتيد BONT-L
  • ويتامين B-5
  • ويتامين هاي E
  • كمپلكس كلاژن

چه كساني ميتوانند موهايشان را بوتاكس كنند؟

در صورت داشتن هر كدام از موارد زير مي توانيد از بوتاكس مو استفاده كنيد:

  • مو خوره داشتن
  • موهاي بسيار نازك، فاقد حجم و مات
  • موي آسيب ديده
  • موهاي وز

بيشتر بخوانيد : آموزش شينيون مو

آشنايي با مراحل بوتاكس كردن مو

برعكس بوتاكس هايي كه براي صورت، لب و بخش هاي ديگر بدن تزريق ميشود ما در اين روش هيچگونه تزريقي نداريم بلكه استعمال مستقيم به مو داريم. بوتاكس مستقيما روي رشته هاي موي شما اعمال ميشود تا به تهويه بهتر موها كمك شود. مراحل انجام بوتاكس مو عبارتند از:

شروع كار با شستشوي موها با شامپو است تا كوتيكول هاي مو و رشته هاي موي شما از هم جدا شده و براي اعمال بوتاكس آماده شوند.

سپس محصول را از ريشه تا نوك مو ماليده و ماساژ ميدهند. بوتاس از ۲۰ تا ۹۰ دقيقه روي موهاي خيس و شسته شده باقي ميماند.

برخي از آرايشگران قبل از خشك كردن مو مواد را از مو پاك ميكنند و برخي ديگر صبر ميكنند تا مو خشك شود و بعد مواد را پاك كنند تا بوتاكس به راحتي به عمق مو نفوذ كند.

نتايج درمان مو با بوتاكس را بلافاصله بعد از خشك شدن موهاي خود مشاهده خواهيد كرد.

قيمت بوتاكس مو چقدر است؟

هزينه درمان با بوتاكس از ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار و به بالا متغيير است. قيمت ها بر اساس محل انجام بوتاكس (خانه يا آرايشگاه) و همچنين بر اساس موقعيت جغرافيايي متفاوت است. اگر درمان بوتاكس را در سالن انجام ميدهيد، قبل از مراجعه حتما قيمت بوتاكس مو را از آرايشگاه بپرسيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۵:۵۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :