جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

از بين بردن لكه ها و جوش هاي صورت قبل از عروسي

نمايان شدن جوش هاي قرمز درست چند روز قبل از عروسي شما را نگران مي كند، در اين مطلب قصد داريم شما را با روش هاي بهبود جوش ها آشنا كنيم. براي درمان جوش و لك از روش هاي غيراصولي استفاده نكنيد زيرا نتيجه آن ماندن جاي لك و قرمزي جوش هايتان مي باشد.

انواع راهكارهاي طبيعي و گياهي درمان جوش صورت قبل از عروسي

درمان جوش و لك صورت با استفاده از قرص آسپرين

قرص آسپرين يكي از  داروهايي آرامش بخش ملايم كه در همه جا هم يافت مي شود، به دليل خواص بيشماري كه دارد براي درمان جوش صورت به عنوان ماسك صورت از آن استفاده مي شود، براي اينكار قرص را خرد كنيد و كمي آب به آن اضافه كنيد تا مخلوط خميري به دست آوريد ۱۵ دقيقه روي پوست گذاشته و بعد از خشك شدن از روي صورت بكنيد و با آب ولرم بشوريد.

نكته:

از اين ماسك يك بار در روز مي توانيد استفاده كنيد.

درمان جوش و لك صورت با استفاده از ماست

ماست خوراكي، مي تواند به عنوان يك روش خوب براي كاهش جوش صورت به شما كمك كند، استفاده از ماسك ماست از قديم روشي براي درمان التهاب پوست بوده است. طريقه استفاده از ماسك ماست خيلي راحت است انتخاب نوع ماست به پوست شما بستگي دارد اگر پوست خشكي داريد از ماست پرچرب استفاده كنيد،(اگر هم در تشخيص نوع پوست خود ترديد داريد و علاقمند به يادگيري فوت و فن اصولي پوست هستيد از اين پس در سالن زيبايي الماس نشان با شركت در دوره هاي آموزشي پوست فرصت را غنيمت بشماريد)  كمي از ماست را درون ظرف ريخته و با مقداري آبليمو مخلوط كنيد و روي پوست قرار دهيد بعد از گذشت ۱۵ دقيقه، با آب صورت را بشوريد.

بيشتر بخوانيد :

نكته:

از اين ماسك دو بار در روز حتما استفاده شود.

درمان جوش و لك صورت با استفاده از سركه سفيد

اگر دنبال يك ضدعفوني كننده طبيعي هستيد پس سركه سفيد را انتخاب كنيد، سركه سفيد با كثيفي هاي پوست مبارزه مي كند براي از بين بردن جوش هاي صورت با پنبه كمي از سركه را روي جوش بگذاريد بماند. براي كساني كه صورتشان كك دارد بهتر است از مخلوط سركه با آب روي پوست استفاده كنند و بعد از آن از كرم استفاده كنند.

درمان جوش و لك صورت با استفاده از چاي سياه

باتوجه به خواص درماني چاي سياه براي سلامتي بدن با داشتن ويتامين هاي اي، سي و ب ۱۲ و برخي از مواد معدني براي پوست مفيد است. يك روش فوري تا قبل از مراسم عروسي گذاشتن چاي كيسه اي بر روي جوش هاي صورت است، چاي كيسه اي را بعد از استفاده وقتي كه سرد شد روي جوش و لك بگذاريد. چاي سياه باعث سفت شدن پوست مي شوند.

راهكار غير طبيعي درمان جوش صورت

ژل پاكسازي صورت

اين ژل را مي توانيد داروي درمان آكنه يا جوش هاي صورت  ناميد كه مي توانيد از داروخانه هاي معتبر تهيه كنيد، تنوع اين ژل ها بالاست. ژل پاكسازي صورت ضد جوش را هر شب قبل از رفتن به رختخواب استفاده كنيد و اجازه بدهيد تا جوش ها خشك شوند.

منبع : دوره هاي اموزش ارايشگري

رفرنس : الماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۶:۳۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :