جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكات مهم در خريد اينترنتي طلا

امروزه با توسعه اينترنت و فروشگاه‌هاي اينترنتي و بخصوص با شيوع ويروس كرونا، خريدهاي اينترنتي به شكل جدايي ناپذيري به بخش مهمي از زندگي مردم تبديل شده و قطعاً خريد اينترنتي طلا نيز از اين قاعده مستثني نيست.

در حال حاضر برترين و مشهورترين گالري‌هاي طلا و جواهر كشور، حجم قابل توجهي از فروش خود را از طريق مشتري‌هاي اينترنتي خود دارند و از طريق وب سايت يا صفحه اينستاگرام خود اقدام به فروش طلا مي‌كنند.

از سويي ديگر توسعه اين نوع از خريد طلا زمينه‌اي را براي سودجويان فراهم كرده كه باعث مي‌شود از اين خريد غير حضوري به عنوان فرصتي براي فروش طلاي تقلبي يا عيار پايين استفاده نمايند.

به همين دليل نكاتي را درباره خريد اينترنتي طلا با شما در ميان خواهيم گذاشت كه اگر به آن‌ها توجه داشته باشيد، همواره خريدي مطمئن خواهيد داشت.

1-اعتبار طلافروشي:

همواره سعي كنيد از طلا فروشي‌هاي داراي اعتبار، خريد اينترنتي طلا را انجام دهيد. فروشگاه‌هاي معتبر و داراي نام و نشان معروف، هرگز اعتبار خود را به پول‌هاي خرد نمي‌فروشند و رضايت مشتري در صدر اهميت آن‌ها است.

2-ضمانت دريافت كالا:

پيش از واريز وجه، از ضمانت فروشگاه درباره ايمني ارسال كالا اطمينان حاصل نماييد. اين ضمانت در اين حد است كه فروشگاه شيوه پستي مطمئني را انتخاب كند و در صورت عدم رسيدن كالا مسئوليت آن را به عهده بگيرد.

3-كامل بودن فاكتور:

مواردي كه در فاكتور خريدتان قيد خواهد شد را بررسي نماييد. شما حق داريد موارد نامبرده در اين مقاله را از فروشنده بخواهيد كه در فاكتور قيد كند.

4-درگاه مطمئن پرداخت:

پرداخت از درگاه الكترونيكي مطمئن‌تر از كارت به كارت است و وجود يك درگاه نشان‌دهنده اعتبار فروشگاه خواهد بود.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۵:۲۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :