جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چرا توصيه مي شود طلاي ارزان قيمت نخريد

هنگام خريد طلا و جواهرات ارزان قيمت ممكن است بسيار خشنود باشيد و تصور كنيد كه در معامله برنده شده ايد. اما به دلايل زير طلا و جواهرات ارزان قيمت ارزش سرمايه گذاري ندارند. * طلا و جواهرات ارزان قيمت به راحتي مي ‌شكنند: كيفيت، نقش مهمي در خريد هر كالا از جمله طلا و جواهرات ايفا مي كند. سازندگان طلا و جواهرات ارزان قيمت براي دستيابي سريع تر به بازار، كيفيت محصولات خود را كاهش مي دهند. اين زيورآلات ارزان قيمت يا روكش طلا هستند و يا از طلاي نازك و شكننده و سنگ هاي قيمتي غير اصل و ارزان قيمت مي باشند.

بنابراين جاي تعجب نيست اگر سنگ هاي قيمتي موجود در اين طلا و جواهرات هنگام برخورد با يك سطح سخت شكسته شود و به دليل كيفيت نامرغوب امكان تعمير آنها وجود ندارد. * طلاي ارزان قيمت ممكن است تقلبي باشد: طلا و جواهراتي كه با قيمت ‌هاي غير واقعي و خيلي ارزان فروخته مي شوند احتمالا تقلبي هستند و يا ممكن است جواهري كه به عنوان سنگ اصل فروخته مي‌شود، تقلبي و مصنوعي باشد. * طلاي ارزان قيمت ممكن است حاوي مواد سمي باشد: يكي از مهم ترين دلايل منع خريد طلاي ارزان قيمت، خطرات احتمالي براي سلامتي است. موادي مانند سرب و كادميوم سلامت را تهديد مي كنند. طلا و جواهرات ارزان قيمت حاوي سطح بالايي از كادميوم هستند. كادميوم يك ماده سرطان زا است كه اگر به طور منظم در معرض آن قرار بگيريد، باعث نارسايي كليه و نرم شدن استخوان مي شود. بنابراين هميشه از طلا و جواهر فروشي هاي معتبر خريد كنيد. *

بيشتر بخوانيد :

 طلا و جواهرات ارزان قيمت به مرور زمان درخشندگي و جلاي خود را از دست مي‌دهند: جواهرت ارزان قيمت ممكن است در روزهاي اول درخشان به نظر برسند، اما با گذشت مدت زمان كوتاهي كدر مي‌شوند و جلاي خود را از دست مي‌دهند. حتي با پوليش كردن نيز درخشش اين طلاها باز نمي‌گردد ولي طلاي باكيفيت را مي‌توان پوليش كرد و درخشندگي و جذابيت اوليه را به آن بازگرداند. * طلاي ارزان قيمت ممكن است آلرژي ‌زا باشد: نيكل اغلب در جواهرات ارزان قيمت به عنوان جايگزيني براي فلزات با كيفيت استفاده مي شود. همچنين يكي از مهمترين دلايل واكنشهاي پوستي آلرژيك است. اگر بعد از پوشيدن جواهرات ارزان قيمت، جوش يا خارش پيدا كرديد، احتمالا به نيكل حساسيت داريد. اين علائم هميشه بلافاصله اتفاق نمي افتد. ممكن است چندين روز طول بكشد تا قرمزي يا تورم به وجود آيد اما در صورت بروز، اثرات آن پايدار است و در صورت عدم درمان، آلرژي به نيكل باعث خطرات جدي از جمله ايجاد عفونت خواهد شد.

منيع : طلا فروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۲:۲۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :