جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خريد نيم ست طلا

خريد نيم‌ست طلا نيز وضعيتي مشابه سرويس طلا دارد كه پيش از اين درباره آن صحبت نموديم.

نيم‌ست طلا به سرويسي از طلاي هم طرح گفته مي‌شود كه حداقل يكي از اجزاي اصلي آن كم شده باشد.

نيم‌ست طلا مي‌تواند شامل گردنبند و گوشواره يا گردنبند و دستبند يا دستبند و گوشواره باشد.

گاهي يك انگشتر و دستبند هم‌طرح نيز مي‌تواند يك نيم‌ست زيبا باشد.

نيم‌ست‌ها معمولاً مورد توجه دختران مجرد و خانم‌هاي جوان است كه به زيورآلات ساده‌تر علاقه دارند و از شلوغي در زيورآلات چندان خوششان نمي‌آيد.

به طور كلي، نيم‌ست‌ها معمولا حالتي اسپرت نسبت به سرويس‌هاي طلا دارند و براي استفاده روزانه و مهماني‌هاي دوستانه مناسب‌تر هستند.

البته اين قاعده يك قانون هميشگي نيست و در بسياري مواقع نيز نيم‌ست‌ها ممكن است كاملاً رسمي باشند و در مهماني‌هاي مجلسي‌تر مورد استفاده قرار بگيرند.

هنگام خريد نيم‌ست طلا بايد پيش از هر چيز هدف خود را مشخص كنيد. اينكه مي‌خواهيد اين نيم‌ست شامل چه مواردي از زيورآلات باشد و همچنين ظاهري رسمي يا اسپرت داشته باشد.

بايد بدانيد كه اين نيم‌ست را براي چه سبك مهماني‌هايي مي‌خواهيد استفاده نماييد. بعد از آن است كه مي‌توانيد در جستجوي طرح مورد نظر خود برويد.

بيشتر بخوانيد : راهنماي خريد طلا

نكته بعدي درباره كاربردهاي نيم‌ست طلا به عنوان هديه است. فلسفه نيم‌ست شايد در ابتدا از گراني سرويس‌هاي رسمي و سنگين طلا آغاز شده باشد و كساني كه مي‌خواهند يك سرويس طلا به همسر يا مادرشان هديه بدهند اما مي‌خواهند هزينه كمتري براي اين هديه انجام دهند، مي‌توانند نيم‌ست طلا شامل گردنبند و گوشواره يا دستبند را به عنوان هديه انتخاب كنند.

امروزه طرح‌هاي جديدي براي نيم‌ست‌ طلا به بازار آمده كه شكل و طرح اجزاي مختلف آن بجاي آن‌كه عيناً مشابه هم باشد، به نوعي مكمل يكديگر است.

اين نوع طرح‌ها كه بعضاً انتزاعي هم هستند، در چند سال اخير طرفداران بسياري پيدا كرده‌اند و ايده‌هاي خلاقانه‌اي هم براي آن‌ها توسط جواهرسازان در حال پياده سازي و اجرا است.

منبع : http://www.asby.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۲:۰۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :