جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

منظور از ليفت و اكستنشن مژه چيه؟

ليفت مژه مبحث بسيار شيريني در دوره هاي آرايشگري هستش و براي مقاصد مختلفي مورد استفاده قرار ميگيره. ما در هنر ليفت هم با مسائل زيبايي شناختي طرف هستيم و هم به نوعي اقدام به فراهم كردن راحتي افراد ميكنيم. سر و كار ما در اين حرفه، آراستن و فرم دهي مژه هاي بالا و پايينه، به طوري كه شكل خميده و فر مانندي به مژه ها ميديم. با اين كار چشماي خانم ها به شكل عجيب و هنرمندانه اي جذاب تر و زيباتر جلوه ميكند. 

ليفت و اكستنشن مژه به طرز عجيبي در ميان بانوان ايراني هوا خواه پيدا كرده و هرچند كه قدمت و پيشينه خوبي داره، اما با توجه به پيشرفت هاي اخير حرفه آرايشگري و افزايش تعدد تكنيك هاي آن، شاهد به وجود آمدن انقلابي عظيم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستيم. به همين دليل تعداد مشتريان و كساني كه به اكستنشن و ليفت مژه‌ها روي آوردن واقعا رو به افزايش هستش.

با توجه به بهبود زمينه كاري و فضاي شغلي اين هنر در ايران، و افزايش روز افزون مشترياش، مجموعه الماس نشان قصد داره در اين مقاله، به معرفي دوره آموزشي ليفت و اكستنشن مژه بپردازه. و علاقمندان به اين هنر رو راهنمايي كنه تا با يادگيري تكنيك هاي مدرن و تخصصي مربوط به آرايش مژه، به راحتي وارد بازار كار اون بشن و منبع درآمد نسبتا خوبي رو براي خودشون دست و پا كنند.

بيشتر بخوانيد : آموزش اكستنشن مو

هرچند كه احتمالا خودتون هم ميدونيد ليفت و لمينت مژه چيه، اما براي اون ‌دسته از عزيزاني كه آشنايي اندكي با اين حرفه دارند، اجاز ميخواييم كه به صورت خلاصه تعريفي از ليفت و لمينت مژه رو ارائه بديم.

“ليف مژه‌ها در اصل يك متد طبيعي آرايشيه كه براي فر، طولاني، ضخيم و خوش فرم كردن  مژه ها استفاده ميشه. اين روش ظاهر مژه ها را نه تنها زيباتر ميكند ،بلكه توجه افراد را به چشم ها نيز بيشتر ميكند.”

اين متد زيبايي و (حتي درماني) براي تمام كساني كه ميخوان مژه هاشون به شكل طبيعي و بدون كمك گرفتن از اكستنشن فِردار كنند، بسيار كاربردي و توصيه شده است. 

منبع : دوره هاي آموزش آرايشگري


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۷:۰۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :