جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع روش هاي ايجاد لبخند هاليوودي

در كلينيك دندانپزشكي جنت آباد براي ايجاد طرح لبخند هاليوودي از روش هاي زيادي استفاده ميكنند كه در اين قسمت به معرفي برخي از آنان مي پردازيم.

باندينگ دندان

بايد بدانيد كه باندينگ دندان يك روش دندانپزشكي مطمئن و بي خطر مي باشد كه براي دندان هايي مورد استفاده قرار مي گيرد كه ترك خورده و يا تغيير رنگ داده است. همچنين از اين روش ميتوان براي حذف فضاهاي خالي بين دندان ها و نيز تغيير اندازه يا شكل دندان استفاده كرد. اين روش در زمان كم و كمتر از يك ساعت امكان پذير است. در باندينگ دندان مي توان از بهترين رنگي كه با دندان فرد مطابقت دارد براي تغيير رنگ دندان استفاده كرد.

ونير پرسلاين يا لمينت دندان

لمينت دندان ها كه امروزه در بين بسياري از بازيگران و افراد جامعه طرفدار پيدا كرده است يكي از گام هايي است كه براي داشتن لبخند هاليوودي مي توانيد طي كنيد. لمينت دندان (لمينت بدون تراش) كه يك نوع روكش محسوب مي شود بر روي دندان ها قرار مي گيرد و به اين ترتيب مشكلات ظاهري آنها همچون خراشيدگي، كجي، و تغيير رنگ را پنهان مي كند. فقط در طول دو جلسه درماني، لمينت دندان مي تواند به شما يك لبخند حيرت انگيز هديه دهد.

روكش دندان

يكي ديگر از خدماتي كه مي توانيد در كلينيك دندانپزشكي الهيه دريافت كنيد روكش دندان مي باشد كه به عنوان يك روش ترميم سريع دندان هاي آسيب ديده در بين دندانپزشكان شناخته شده است. اين روكش از جنس سراميك با دوام مي باشد مطابق با رنگ طبيعي دندان ها انتخاب مي شود و هيچگونه آسيبي را نيز به دندان ها وارد نمي كند.

پر كردگي به رنگ دندان

يكي از مسائلي كه بسياري از افراد با آن روبرو هستند اين است كه وقتي دندان هايشان خراب مي شوند و آن را با استفاده از فلزي قديمي پر ميكنند اين پر كردن به رنگ سياه بوده و تضادي را با رنگ دندان هاي آنها ايجاد مي كند. اما در كلينيك دندانپزشكي جنت آباد براي اينكه دندان ها ظاهري زيبا و همچنين لبخند هاليوودي به بيماران خود هديه كنند در هنگام پر كردن دندان ها از مواد كامپوزيت دنداني سفيد استفاده مي كنند كه ايمن تر از روش هاي قديمي بوده و همچنين زيباتر جلوه مي كند.

كاشت دندان

وقتي يك يا چند دندان خود را به دلايل مختلف از دست مي دهيد مطمئنا اعتماد به نفس شما از دست مي رويد و تمايلي به صحبت كردن با ديگران و به نمايش گذاشتن دندان هاي خود نداريد. از همين رو در كلينيك دندانپزشكي جنت آباد براي از بين بردن اين مشكل كاشت دندان يا همان ايمپلنت دندان را به بيماران خود توصيه مي كنند اين روش علاوه بر اينكه دندان هايي سالم و تازه در اختيار شما قرار ميدهد باعث مي شود تا لبخند هاليوودي نيز به دست آوريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۹:۰۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :