جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

تاثير كاشت ناخن در بارداري

علاقمندي بانوان به آراستگي و زيبايي صورت در زمان بارداري نسبت به غيربارداري زيادتر شده است زيرا بارداري زيبايي زنان را تحت تاثير قرار مي دهد، يكي از علائم بارداري در اين دوران اين است كه متوجه تغييراتي در پوست و مو و همچنين ناخن ها مي شوند. در ادامه  با آموزشگاه ارايشگري الماس نشان همراه باشيد تا شما را در اين باره راهنمايي كنيم.

كمبود برخي از ويتامين ها در اين دوران شيرين و حساس موجب ضعيف شدن موها و ناخن ها و موجب زردي شكنندگي ناخن ميشود و باعث مي شود كه خانم هاي باردار به فكر زيبايي آنها باشند ولي با وجود روش هاي زيادي كه براي آرايش ناخن ها وجود دارد اما يك نوع ترس و نگراني در دوران بارداري و استفاده از مواد آرايشي در خانم ها وجود دارد.

استفاده از خدمات آرايش و آموزش ناخن در زمان بارداري در صورتي مجاز است كه سالن زيبايي مجهز و بهداشتي باشد در غير اينصورت امكان منتقل شدن هر نوع عفونتي براي شخص و جنين وجود خواهد داشت .

محيطي كه براي آرايش ناخن ها توسط بانوان در دوران بارداري انتخاب مي شود بايد كاملا مطمئن و داراي مجوز از بهداشت باشد چرا كه بي تجربگي در استفاده از موادهاي شيميايي كه براي ناخن ها استفاده مي شود و همچنين استفاده از ابزارهاي ضدعفوني نشده توسط ناخن كارها اثرات بدي بر روي جنين مي گذارد و سلامت كودك را به خطر مي اندازد.

بيشتر بخوانيد : آموزش شينيون

روش هاي زيباكردن ناخن در زمان بارداري

روش هاي خانگي و طبيعي زيادي براي محافظت از ناخن ها و آراسته كردن آنها وجود دارد يكي از اين راهكارها استفاده از روغن هاي گياهي و ماساژ ناخن با اين روغن ها، داشتن يك رژيم غذايي مناسب كه تمام ويتامين هاي ضروري براي ناخن ها را دربرگيرد مي باشد.

تزيين ناخن با  روش هاي مانيكور و پديكور در دوران بارداري  تا زماني كه اصول بهداشتي رعايت شود بي خطر و عوارضي براي مادر و جنين ندارد سعي كنيد براي اينكار به سالن هاي زيبايي با تهويه مناسب مراجعه كنيد تا موادي كه در حين كار استفاده مي شود موجب تهوع در شما نشود.

اگر ناخن هايتان در اين دوران سالم هستند مي توانيد جهت تنوع از لاك ناخن هاي استاندارد با فرمولاسيون كه روي آنTOLUENE& FORMALADEHYDE FREE درج شده و بدون مواد شيميايي بي ضرر استفاده كنيد زدن لاك در زمان بارداري حس خوبي را به فرد منتقل مي كند در انتخاب رنگ لاك ناخن سعي كنيد از رنگ هاي شاد و زنده استفاده كنيد. صورتي كه در هواي آزاد يا در اتاق هاي با تهويه مناسب از لاك يا لاك پاك كن استفاده مي كنيد خطري براي شما و جنين نخواهد داشت.

منبع : دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۰:۴۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :