جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين قيمت ارتودنسي در تهران

احتمالا شما نيز عبارت هزينه يا قيمت ارتودنسي را در گوگل سرچ كرده و با اعداد و ارقام مختلف و زيادي مواجه شده ايد. اين اعداد و ارقام شما را بدتر گيج كرده و در انتخاب به اشتباه مي اندازد. براي همين ما تصميم گرفتيم مطلبي تهيه و در آن بهترين قيمت ارتودنسي را بر اساس دلايل و عوامل مهم و اساسي به شما معرفي كنيم. در ادامه با ما همراه باشيد.

قيمت ارتودنسي در سال 1400

با بررسي عوامل تاثير گذار در قيمت ارتودنسي، نوبت آن شده است ميانگين و رنج قيمتي انواع ارتودنسي را با هم يه نگاهي بيندازيم.

ارتودنسي ثابت با بريس هاي معمولي

به طور كلي هزينه ارتودنسي ثابت با بريس هاي معمولي چيزي بين 4 تا 5 ميليون تومان است. با اين حساب ميانگين قيمت ارتودنسي ثابت 4,500,000 است. در نظر داشته باشيد كه اين هزينه تنها براي يك فك است و چنانچه بخواهيد هر دو فك را با هم درمان كنيد بايد 8 تا 10 ميليون تومان پرداخت كنيد.

قيمت ارتودنسي نامرئي

ارتودنسي نامرئي يكي از پرطرفدارترين روش هاي ارتودنسي دندان و مورد توجهبراي ارتودنسي بزرگسالان است. مهمترين دستگاه هاي نامرئي اينويزيلاين ها، الاينرها و ساير پلاك هاي شفاف ارتودنسي هستند. با اين حال ارتودنسي هاي ديمون شفاف، لينگوال و سراميكي نيز جزء اين نوع ارتودنسي به شمار مي روند. با اين حال براكت هاي سراميكي بيشتر از ساير دستگاه هاي ديگر توسط بزرگسالان به كار برده ميشوند و قيمت آن ها چيزي بين 7 تا 8 ميليون تومان متغير است.

در نظر داشته باشيد كه اين قيمت تنها براي يك فك است و اگر همه دندان هاي هر دو فك شما مشكل داشته باشند بايد 14 تا 15 ميليون تومان پرداخت كنيد.

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي كودكان

قيمت ارتودنسي ديمون با بريس هاي سِلف لايتينگ

ارتودنسي ديمون يكي از بهترين روشهاي درمان و اصلاح فرم ناهماهنگ دندان ها است. ارتودنسي با اين روش بسيار راحت تر بوده و طول دوره درمان نيز كمتر است. اين روش درد كمتري دارد و همچنين نياز بسيار كمي به جلسات تنظيم سيم دارد.

هزينه ارتودنسي دندان با روش ديمون گرانتر از بريس هاي فلزي معمولي است. اين روش حدودا 6 ميليون تومان گرانتر از ارتودنسي ثابت معمولي است. به عبارتي هزينه ارتودنسي ديمون 10 تا 11 ميليون تومان است. باز هم تاكيد ميكنيم كه اين قيمت تنها براي يك فك است. يعني براي هر دو فك شما بايد نزديك 20 ميليون تومان پرداخت كنيد.

هزينه ارتودنسي لينگوال يا پشت دنداني يا زباني

ارتودنسي لينگوال يك سيستم پيچيده ارتودنسي دندان است كه اجزاي آن به پشت دندان ها متصل ميشوند. در حالت عادي ما سيم ها و براكت ها و ساير اجزاء را به جلو دندان ها متصل ميكنيم و اين كار ساده تري است. اما روش لينگوال هم سخت و هم پيچيده تر است بنابراين هزينه بيشتري هم خواهد داشت.

هزينه لينگوال نيز مانند سيستم هاي ديمون و سراميكي بيشتر از ارتودنسي ثابت معمولي است. هزينه ارتودنسي دندان با روش لينگوال حداقل  6 ميليون تومان هزينه در بر خواهد داشت. گاها اين هزينه ميتواند به بالاي 10 ميليون تومان هم برسد. اين قيمت تنها براي يك فك است.

قيمت ارتودنسي نامرئي با اينويزيلاين ها

زماني كه صحبت از ارتودنسي نامرئي به ميان مي‌آيد بيشتر منظورمان پلاك هاي متحرك و شفاف ارتودنسي است. به دليل متحرك بودن اين پلاك ها بعضا به آن ها ارتودنسي متحرك نير گفته ميشود. مشهورترين دستگاه هاي شفاف و نامرئي اينويزيلاين ها هستند. قيمت ارتودنسي دندان با كمك اين دستگاه ها از همه گرانتر است و چيزي بين 17 تا 20 ميليون تومان براي شما هزينه خواهد داشت. اين رقم براي هر دو فك است.

منبع : https://www.orthoblog.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۴:۴۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :