جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ارتودنسي لينگوال و هزينه آن

در اين طلب مي خواهيم بدانيم كه ارتودنسي لينگوال چيست و قيمت ارتودنسي لينگوال چقدر است؟ ارتودنسي لينگوال يكي از انواع روش هاي ارتودنسي نامرئي است و براي كساني بيشتر مناسب مي باشد كه در موقعيت هاي اجتماعي خاص مايل به ديدن براكت و سيم ارتودنسي توسط ديگران نمي باشند. در اين روش براكت و سيم در پشت دندان قرار ميگيرند و زماني كه دندان ها در حال صاف شدن مي باشند، هيچ گونه اثري از دستگاه ارتودنسي مشخص نيست.

در واقع براكت هاي اين نوع ارتودنسي همانند ارتودنسي هاي معمولي مي باشند و تنها تفاوتشان در اين است كه اين نوع دستگاه هاي ارتودنسي در پشت دندان قرار مي گيرند، به طوري كه كسي متوجه وجود ارتودنسي در داخل دهان نمي شود.

براي انجام ارتودنسي بهتر است كه قبل از آن با هزينه اين نوع آن آشنا شويد، در اين مقاله توضيحاتي درباره قيمت ارتودنسي لينگوال بيان كرده ايم، با مطالعه اين مقاله ميتوانيد اطلاعات لازم را در اين مورد كسب كنيد.

در اين نوع ارتودنسي براكت و سيم در پشت دندان قرار گرفته و در ظاهر دندان چيزي از دستگاه ارتودنسي مشخص نيست. در ارتودنسي سنتي دستگاه ها در جلوي دندان قرار ميگيرند ولي در ارتودنسي لينگوال به دليل قرار گرفتن دستگاه ها در پشت دندان سختي كار بيشتر و پيچيده تر است، بنابراين هزينه بيشتري هم دارد.

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي ارزان

قيمت ارتودنسي لينگوال

ارتودنسي يك از روش هاي بسيار موثر براي منظم كردن دندان ها و اصلاح ناهمانگي آن هاست ولي به دليل مدت زمان زيادي كه بايد بر روي دندان ها قرار گيرد و هزينه زياد آن كه به عوامل زيادي بستگي دارد، بسياري از افراد از انجام آن صرف نظر مي كنند.

خيلي از افراد به دليل تاثيري كه دستگاه ارتودنسي دندان بر روي زيبايي چهره ميگذارد نيز از انجام آن خودداري مي كنند ولي ارتودنسي لينگوال اين مشكل را حل كرده است؛ براكت ها از پشت روي دندان قرار ميگيرد و از جلو ديدي ندارد. اگر زيبايي دندان ها و لبخندتان و تاثيرش بر چهره تان برايتان مهم است طبيعتا هزينه برايتان موضوع مهمي نخواهد بود.

منبع : مجله ارتودنسي دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۹:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :