جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه بليچينگ دندان در سال 2021

بليچينگ دندان چيست ؟

دندان هاي سفيد و مرتب همچون نمادي از جذابيت بر روي صورت و چهره انسان مي ماند. يك لبخند زيبا مسلما مي تواند جذابيت شما را بيشتر نمايد. اما براي بليچينگ دندان بايد بدانيم اصلا بليچينگ چيست و چه مزايا و معايبي مي تواند بر روي زيبايي ظاهري ما داشته باشد.

تيرگي هايي كه بر روي دندان ما به وجود مي ايد، در طول زمان و با مصرف مواد غذايي بسياري ايجاد مي شود. زماني كه شما اقدام به استفاده از قهوه مي نماييد، يا زماني كه از توت فرنگي و حتي گوجه فرنگي استفاده مي كنيد. رنگ دانه هايي كه بر روي دندان شما جاي مي گيرند، منجر مي شوند تا دندان از حالت سفيد و زيباي خود خارج شود. در اين حالت استفاده از بليچينگ دندان ميتواند روشي موثر باشد.

با استفاده از روش بليچينگ دندان به نظر ميرسد يك لباس را در وايتكس قرار داده‌ايد و سفيد كرده‌ايد. موادي كه موجب سفيد شدن دندان ميشود روي دندان فرد قرار ميگيرد و ميتوانند درون دندان نيز نفوذ كرده و مولكول‌هايي كه رنگي شده‌اند را از بين ببرد و رنگ دندان را روشن‌تر كند.

قيمت بليچينگ دندان در سال2021  در دندانپزشكي ها متغير بوده است. اما شما مي توانيد قيمت بليچينگ در تهران را در كلينيك تخصصي روشا بدست آوريد. پس از آن با اطلاع از قيمت ها اقدام به انجام اين عمل نماييد. بايد بيان نماييم كه قيمت بليچينگ در غرب تهران مسلما نسبت به هزينه هاي بليچينگ دندان در شمال تهران متفاوت خواهد بود.

براي داشتن لبخندي زيبا كافيست اقدام به سفيد كردن دندان در دندانپزشكي روشا در جنت آباد نماييد. اين روش از لمينت و كامپوزيت بهتر بوده و از هزينه كمتري نيز برخوردار است. زيرا تنها استفاده از سراميك در لمينت و كامپوزيت، هزينه ي جداگانه اي در بر خواهد داشت. پس استفاده از بليچينگ دندان بهترين انتخاب براي كساني است كه دندانهاي سالمي دارند.

نوع درمان               نام مواد سفيدكننده    كشور سازنده           هزينه بليچينگ هر فك

قيمت آفيس بليچينگ ( بليچينگ در مطب ) هر فك مواد ايراني              ايران        600.000 تومان

قيمت آفيس بليچينگ ( بليچينگ در مطب ) هر فك برند FGM              برزيل      950.000 تومان

قيمت آفيس بليچينگ ( بليچينگ در مطب ) هر فك برند FGM              آلمان        1.200.000 تومان

نوع درمان               قيمت بليچينگ هرفك

قيمت هوم بليچينگ ( بليچينگ دندان در خانه ) هر فك        950.000 هزار تومان

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۷:۰۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :