جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

آموزش تاتو و آرايش دائم، هنري شاهكار در حرفه آرايشگري

يكي از هنرمندانه ترين و در عين حال رو به رشد ترين حوزه هاي آرايش، تاتو و آرايش دائم هستش. با اينكه اين هنر قدمتي چنديدن هزار ساله داره اما همچنان هم در ميان مردماني از فرهنگ هاي مختلف هنوز پر طرفداره. با گذشت زمان نه تنها از محبوبيت و تنوع اين هنر كم نشده، بلكه به طرز عجيبي پيشرفت كرده و كار به جايي رسيده كه از تاتو به عنوان يك روش آرايش صورت هم استفاده ميشه

با توجه به علاقه روز افزون خانم ها به هنر آرايش دائم ، خيلي ها از ما سوال ميكنند كه چطوري ميتونن تبديل به يك تاتو كار حرفه اي بشن. براي همين الماس نشان قصد داره در اين مقاله به معرفي دوره  آموزش تاتو  بپردازه.

خوندن اين مقاله به چه كساني توصيه ميشه؟

كساني كه دوست دارن درباره اين هنر چيزاي بيشتري ياد بگيرند

كساني كه ميخوان يك حرفه پر تنوع داشته باشند و خلاقيت خودشونو به چالش بكشن

آرايشگراني كه قبل دوره هايي مثل، آموزش آرايش ابرو، آموزش گريم و متعال سازي چهره زنانه، آموزش پوست رو گذروندن

و كساني كه ميخوان با يادگيري اين حرفه درآمد خوبي بهدست بيارند

منظور از تاتو و آرايش دائم صورت مژه چيه؟

فكر ميكنم تاتو  معرف حضور همه باشه. اما معمولا وقتي حرف از تاتو به ميان مياد، خيلي ها به فكر نقش و نگار وسيعي روي پوست بازوها و پشت و بقيه قسمت هاي بدن مي افتند. هنوز هم تعداد زيادي از افراد فكر ميكنن اگر روي بدن خودشون نقش تاتو بزنند، ديگه تا آخر عمر بايد با خوب و بد او بسازن. اما اين چيزي كه ما داريم درباره ش صحبت ميكنيم هرچند كه همون ماهيت رو داره اما كمي متفاوت تره.

ما با كمك روش ها و تكنيك هاي جديد و تخصصي مثل ميكروپيكمنتيشن رنگ هايي رو به ابرو ها، چشمها و لب تزريق ميكنيم تا مشتريامون رو هم زيباتر كنيم و هم كاري كنيم كه براي آرايش روزانه به مشكل بر نخورند. اينكار كاملا يك مقوله بهداشتي هستش و رنگ هم به صورت دائمي باقي نميمونه چون بعد از مدتي كم كم توسط بدن جذب و تجزيه ميشه.

بيشتر بخوانيد : آموزش پوست

منو قانع كنيد كه چرا بايد دوره آموزشي آرايش دائم صورت رو بگذرونم؟

آرايش دائم همونطور كه از اسمش برمياد يك نوع روش آرايشي هستش كه زحمت روزانه خانم ها براي آرايش رو كم ميكنه. مثلا به جاي اينكه هر روز خدا نيم ساعت اول صبحتون رو به آرايش ابرو و لب يا خطر چشم اختصاص ميديد، با انجام تاتو شما تنها با صرف يكي دو دقيقه آماده ميشيد و از خونه ميزنيد بيرون.

به خاطر اين دلايل حتما دوره آموزشي آرايش دائم صورت رو بگذرونيد:

افزايش علاقه خانم هاي ايراني به آرايش دائم ابرو، لب و چشم هاشون (يك جوري شده كه از يك دختر بچه دبيرستاني گرفته تا خانم هاي ميانسال ۵۰ ساله و حتي بالاتر هم به اين هنر متمايل شدند).

درآمد خوب و بازار كار پويا و فعال اين هنر

اگر خوب آموزش ديده باشيد ميتونيد هرجاي دنيا كار كنيد (چون همه جا تاتوكار ميخوان)

كمبود تعداد آرايشگران تاتو صورت بانوان در ايران

و

من ميخوام وارد بازار كار اين هنر بشم بايد چكار كنم؟

اولين گام براي ورود به بازار كار اين حرفه گذروندن دوره هاي آموزشي هستش. با توجه به اينكه اين هنر واقعا تخصصي هستش و از حساسيت بالايي برخورداره، نميشه اون رو هرجايي ياد گرفت. من حتي دوستي رو ميشناسم كه اعتقاد داشت توي اينترنت ميتونه تا حدودي با اينكار آشنا بشه و يادش بگيره اما اين يك تصور اشتباهه.

 

شما تنها در صورتي ميتونيد از تاتو و آرايش دائم صورت درآمد كسب كنيد كه دوره هاش رو گذرونده باشيد. پس اولين قدم شما اين باشه كه توي چنين دوره اي شركت كنيد تا هم تئوريك و هم عملي بتونيدبه مهارت برسيد.

خبر خوب اينه كه الماس نشان يكي از همين جاهاييه كه به شما فرصت يادگيري اين حرفه رو ميده

منبع : دوره هاي اموزش آرايشگري الماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۶:۰۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :