جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

طلا با اجرت بخريم يا بدون اجرت؟

اگر هدف شما از خريد طلا ، سرمايه‌گذاري و حفظ ارزش دارايي‌هايتان است، خريد طلاي دست دوم (بدون اجرت) بهتر از خريد طلاي نو (با اجرت) است. چون در زمان خريد طلاي دست‌دوم اجرت ساخت از شما دريافت نمي‌شود. در نتيجه مي‌توانيد طلا را با سود بيشتري بفروشيد.

همچنين اگر قصد سرمايه‌گذاري در طلا داريد و نمي‌خواهيد در آينده متقبل هزينه شويد، دور زيورآلات مزين به سنگ‌هاي بدلي را خط بكشيد. سنگ‌هاي قيمتي ريز هم ارزش مالي ندارند و براي سود بردن از خريد و فروش جواهر بايد فقط به سراغ سنگ‌هاي درشت و سنگين برويد. وگرنه سنگ‌هاي ريز ارزش‌افزوده‌اي برايتان به همراه نخواهند داشت.

بيشتر بخوانيد : خريد انگشتر طلا

براي سرمايه‌گذاري چه نوع طلايي بهتر است؟

در اين مطلب به طور كامل در مورد اينكه اجرت ساخت طلا چند درصد است و چگونه محاسبه مي‌شود برايتان توضيحات كاملي ارائه داديم. در آخر هم گفتيم كه براي سرمايه‌گذاري، بهتر است سراغ طلاي بي‌اجرت برويد تا سود بيشتري نصيبتان شود. اما لازم است اشاره كنيم كه خريد طلاي بي‌اجرت خطرهاي خاص خود را دارد. مثلاً بزرگ‌ترين نگراني اين است كه امكان دارد طلاي دست دومي كه مي‌خريد تقلبي و فاقد اصالت باشد. بنابراين شما نمي‌توانيد از خالص بودن طلاي دست دوم مطمئن باشيد.

در چنين مواقعي بهتر است سراغ خريد طلاي كم اجرت برويد نه طلاي بي‌اجرت. مثلاً در بين انواع اشكال طلا، النگو، قطعات كوچك طلا مانند آويزهاي طلا كمترين اجرت را دارند كه مي‌توانند جايگزين طلاي دست دوم شوند.

خبر خوب اين است كه ما در فروشگاه آنلاين طلا و جواهر آزادي  انواع مختلفي از مصنوعات طلاي ظريف و كم اجرت عرضه مي‌كنيم. شما مي‌توانيد با خريد هر كدام از آنها علاوه‌بر سرمايه‌گذاري، از زيبايي و خاص بودنشان هم لذت ببريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۲:۲۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :