جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع گوشواره حلقه‌اي

هوب (Hoop) يك طراحي دايره‌اي شكل است كه از قسمت جلوي لاله گوش به سمت پشت آن مي‌رود. اين نوع گوشواره اغلب از جنس طلا ساخته مي‌شود و براي زيبايي بيشتر ممكن است روي آن سنگ‌هاي ريز كار كنند. حلقه‌هاي باريك و بزرگ براي جوانان و نوجوان‌ها مناسب است. نمونه‌هاي كوچك‌تر براي كساني كه شيك و باكلاس بودن را دوست دارند.

گوشواره‌هاي حلقه‌اي براي صورت‌هاي مربعي بهترين گزينه بشمار مي‌روند. اين گوشواره مي‌تواند ساده، فلزي يا به‌همراه سنگ‌هاي قيمتي باشد.

گوشواره طلا حلقه اي با اينكه طراحي بسيار ساده‌اي دارد اما روش خاصي براي پوشيدن دارد كه اگر از آن اطلاع نداشته باشيد، ممكن است تيپ و استايلتان را خراب كند. به همين دليل در ادامه پيشنهادهاي يك استاليست مشهور آمريكايي را برايتان نوشته‌ايم تا با توجه به پيشنهادهاي او بهترين گوشواره حلقه‌اي را خريداري و با لباس‌هاي مناسب ست كنيد.

گوشواره‌هاي حلقه‌اي با اشكال هندسي و اندازه متوسط

براي اينكه گوشواره در چهره شما خودنمايي كند بهتر است مدل‌هاي چند ضلعي را انتخاب كنيد. هوپ‌هايي كه اشكال هندسي دارند با كت‌هاي چرمي يا كاپشن ست مي‌شوند. خوبي اين مدل‌ها اين است كه چندكاره و چند منظوره هستند و مي‌توانيد علاوه بر مراسم‌هاي رسمي براي محيط‌هاي دوستانه و غيررسمي هم از آنها استفاده كنيد. فقط بايد حواستان باشد كه آرايش موهايتان مناسب اين گوشواره‌ها باشد.

بيشتر بخوانيد : خريد انگشتر طلا

گوشواره حلقه‌اي كوچك و طلايي

براي تيپ‌هاي رمانتيك و كلاسيك بهتر است گوشواره هاي حلقه اي طلايي انتخاب كنيد. خوبي اين مدل اين است كه با هر تيپ و لباسي ست مي‌شود. يعني با روسري و مانتو در خيابان و با لباس شب در مهماني مي‌توانيد از گوشواره‌هاي حلقه‌اي كوچك بهره بگيريد.

گوشواره حلقه اي آويزدار (Hoop-drop)

افرادي كه دنبال طرح‌هاي مينيماليستي هستند اغلب سراغ اين گوشواره‌ها مي‌روند. يك جفت گوشواره نامتقارن خريداري كنيد و آن را با يك لباس يقه باز، يا لباسي كه يقه يك طرفه دارد و موهاي كاملا صاف ست كنيد تا كاملا زنانه و شيك به نظر برسيد. بهتر است هميشه ساده بودن لباس را هنگام استفاده از اين اكسسوري مد نظر داشته باشيد.

حلقه گوش (Cartilage hoop)

اگر دوست داريد خلاق بودن خود را به همه نشان دهيد مي‌توانيد از حلقه‌هاي ظريف گوش كه روي لبه‌هاي گوش قرار مي‌گيرند استفاده كنيد. اين حلقه‌ها را مي‌توانيد با گوشواره‌هاي حلقه‌اي بزرگ ست كنيد تا جلوه بهتري داشته باشد. لباس‌هايي كه با اين گوشواره‌ها مي‌توان ست كرد بايد ساده، تميز و شيك باشد و طرح يا خطوط شلوغي نداشته باشند.

منبع : آزادي گلد

رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۷:۵۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :