جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

راهنماي جامع خريد مطمئن طلا از سايت‌هاي اينترنتي(بخش اول )

اين روزها تقريبا هرچيزي را مي‌توان به صورت اينترنتي از فروشگاه‌هاي آنلاين خريداري كرد. حتي موضوع همه‌گيري كرونا باعث شده كه طي يك سال گذشته آمار خريد و فروش‌هاي آنلاين افزايش يابد. از سايت‌هاي اينترنتي گرفته تا صفحات شبكه‌هاي مجازي (مخصوصا اينستاگرام) بستر بسيار مناسبي را براي خريدهاي از راه دور فراهم كرده و اين روزها حتي طلا و جواهرات را به صورت آنلاين و اينترنتي به فروش مي‌رسانند. در اين بين، بسياري از افراد هنوز درباره خريد اينترنتي (مخصوصا خريد اينترنتي طلا) دو به شك هستند و برايشان سخت است به اين فروشگاه‌ها اعتماد كنند.

ليستي از فروشگاه‌هاي آنلاين فروش طلا و جواهر را پيدا كنيد

اكنون كه دقيقا مي‌دانيد قصد خريد چه چيزي داريد، دست بكار شويد و در گوگل به جستجو بپردازيد. سعي كنيد براي اينكار كمي وقت اختصاص دهيد و ليستي از چند طلافروشي اينترنتي تهيه كنيد.

براي نوشتن ليست خودتان مي‌توانيد مستقيماً در اينترنت يا شبكه‌هاي مجازي مانند اينستاگرام با سرچ كلماتي مانند “خريد طلا آنلاين” يا “خريد طلا”، “خريد النگو طلا”، “خريد دستبند طلا” و يا خريد هر چيزي كه تصميم به داشتن آن داريد، تعدادي طلافروشي پيدا كنيد.

به دنبال مجوزهاي فروش فروشگاه باشيد

با فرض اينكه اكنون شما در ليست خود نام و آدرس چند طلافروشي آنلاين را نوشته‌ايد، اكنون بياييد چند نكته ديگري كه در خريد آنلاين طلا به كارتان مي‌آيد را با هم بررسي كنيم.

به آدرس تمام طلافروشي‌هايي كه نوشته‌ايد سر بزنيد و در اولين گام به دنبال مجوزهاي فروش و يا نشان اعتماد الكترونيك در آن سايت‌ها بگرديد. معمولا سايت‌هايي كه قصد فروش اينترنتي دارند براي جلب اعتماد مشتريان و كاربران خود از سازمان‌هاي معتبر و دولتي، مجوزهاي فروش دريافت كرده و با ثبت اطلاعات واقعي (شامل آدرس و شماره‌هاي تماس) در اين سازمان‌ها نشاني موسوم به نشان اعتماد الكترونيك دريافت مي‌كنند.

به دنبال محصولات مطمئن و داراي گارانتي باشيد

پس از آنكه فروشگاه‌هاي نامعتبر را از ليست خود خط زديد اكنون به دنبال محصول مد نظر خود بگرديد. فراموش نكنيد كه قرار شد شما از ابتدا مشخص كنيد دقيقا قصد خريد چه چيزي را داريد.

با فرض اينكه مثلا شما قصد خريد انگشتر طلا به صورت آنلاين را داريد، به دسته‌بندي محصولات سايت برويد. در اين بخش دسته بندي انگشتر طلا را پيدا كنيد و بر اساس بودجه خود تعدادي انگشتر را در ليست خريد خود قرار دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۶:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :