جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع دستبند طلا مردانه

استفاده از يك دستبند مردانه در بين سلبريتي‌هاي خارجي، يك امر عادي است، اما مردان ايراني همچنان در مورد دستبند طلا و مدل‌هاي مختلف آن، اطلاعات كافي ندارند. اما فارغ از اين موارد، انتخاب دستبند، بسته به سليقه و نوع استايل فرد متفاوت است. به همين دليل در توليد دستبند مردانه از مواد و متريال‌هاي مختلف استقاده مي‌شود. پركاربردترين آنها مدل‌هاي تمام زنجير، پلاك طلا در كنار چرم، مهره و بافت است. در ادامه اين مدل‌ها را معرفي كرده‌ايم.

دستبند مردانه زنجيري طلا

اگر استايل شما رسمي است و بيشتر از كت و شلوار استفاده مي‌كنيد، دستبندهاي تمام زنجير به شما پيشنهاد مي‌شود. اگر قصد داريد در كنار ساعت از دستبندهاي زنجيري استفاده كنيد، بهتر است اين دستبندها، ظريف و نازك باشند. يه طور كلي، براي يك مرد، مقاومت يك دستبند مي‌تواند مهم تر از زيبايي آن باشد. چون زيبايي بدون استحكام، به راحتي از بين مي‌رود. مردها در طول روز، بيشتر با دست‌هاي خود كار دارند. حتي اگر قرار است در يك مهماني آن را دست كنيد، بهتر است حواستان به اين موضوع ساده باشد.

بيشتر بخوانيد : خريد انگشتر طلا

دستبند چرم مردانه با پلاك طلا

يك دستبند چرم كه پلاكي از طلا داشته باشد، گزينه مناسب و ايده‌الي براي خريد دستبند مردانه است. طلاي استفاده شده در اين دستبندها، طرح متفاوتي خواهد داشت و مانند زنجيرهاي معمولي، صرفاً يك زيورآلات طلايي نيست. خلاقيت در طراحي مدل‌هاي مختلف اين دستبند، باعث شده كه زيبايي و شيك بودن را با هم داشته باشيد.

به طور كلي، متداول ترين نوع دستبندهاي مردانه تلفيق چرم و طلا است. اين مدل از دستبندها بيشتر مناسب استايل اسپرت و استفاده روزمره هستند. امكان سفارشي سازي در ساخت اين دستبندها نيز وجود دارد. چرا كه انتخاب رنگ، مدل و جنس چرم همچنين طرح، عيار و وزن پلاك طلا امكان‌پذير است.

دستبند بافت مردانه

طراحي دستبندهاي بافت شبيه به دستبندهاي چرم است و فقط به جاي چرم از نوعي نخ بافت استفاده مي‌شود. به اين خاطر كه در آن ها هم از مهره‌ها يا پلاك طلااستفاده مي‌شود. طرفداران دستبندهاي بافت، پسران و مردهاي جوان و كم سن هستند. رنگ، مدل و نوع بافت اين دستبندها قابل انتخاب است بنابراين مي‌توان آنها را به صورت سفارشي ساخت.

دستبند مهره و طلاي مردانه

سنگ‌ها و مهره‌ها عموماً خواص خاص خود را دارند. به همين دليل بعضي از افراد براي استفاده از انرژي‌هاي آنها و جذب سلامتي روحي و جسمي دوست دارند از اين نوع از دستبندها استفاده كنند. در واقع با خريد اين دستبندها فرد با يك تير دو نشان مي‌زند و در كنار استفاده از طلا از خاصيت اين نوع سنگ‌ها نيز بهره‌مند مي‌شود.

منبع : https://www.azadi.gold/

 

رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۵:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :