جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ارتودنسي بزرگسالان: ارتودنسي نامرئي

دلايل زيادي وجود دارد كه بزرگسالان نياز به ارتودنسي داشته باشند. ممكن است در زمان نوجواني خود دسترسي به خدمات ارتودنسي نداشته اند. در برخي موارد نيز دندان ها در سنين بالاتر دچار در هم ريختگي مي شوند. از دست رفتن دندان، رشد دندان عقل و فشار وارد آمدن به ساير دندان ها از دلايل در هم ريختن دندان ها در بزرگسالي است. با اين حال، درمان ارتودنسي براي خيلي از افراد به خصوص بزرگسالان مطلوب نيست. امروزه با توجه به پيشرفت هاي تكنولوژي، گزينه هاي ارتودنسي بزرگسالان به سمتي رفته است كه آنها نيز مي توانند به داشتن لبخندي زيباتر تمايل داشته باشند.

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي كودكان

گزينه هاي ارتودنسي بزرگسالان: تطابق بيشتر با نيازهاي زندگي

حدود يك پنجم بيماران ارتودنسي افراد بزرگسال را تشكيل مي دهند و اين تعداد همچنان به رشد است. با پيشرفت در درمان ارتودنسي، گزينه هاي متنوعي در دسترس است كه با سبك زندگي بزرگسالان تطابق بيشتري دارند. بزرگسالان به دليل حضور بيشتر در اجتماع، موقعيت شغلي يا تحصيلي علاقه اي به ديده شدن با براكت هاي فلزي ندارند. به همين دليل ممكن است از مراجعه براي درمان خودداري كنند. در اين مطلب شما را با چند روش در ارتودنسي آشنا مي كنيم كه به دليل عدم استفاده از براكت هاي فلزي سنتي در آنها، براي اطرافيان زياد مشخص نيستند و به همين دليل مي توانند براي بزرگسالان بيشتر مطلوب باشند.

بيشتر بدانيد : ارتودنسي سريع

الاينرهاي شفاف:

در بين گزينه هاي ارتودنسي بزرگسالان استفاده از الاينر شفاف يكي از محبوب ترين روش ها است. اين روش براي كساني مناسب است كه دچار درهم ريختگي خفيف دندان هستند. مشكلات پيچيده ارتودنسي با استفاده از اين روش قابل اصلاح نيست. ساخت الاينرهاي شفاف به صورت سفارشي انجام مي گيرد و در طي زمان نظم و قرارگيري دندان ها را اصلاح مي كند.

منبع : https://www.orthodentist.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۵۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :