جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كانتورينگ و استروبينگ

داشتن صورتي زيبا با آرايش ملايم نه غليط يك ايده آل براي خانم ها محسوب مي شود، چون زيبايي در سادگي است پس اگر خواهان ياد گرفتن آرايشي لايت هستيد در اين مقاله يكي از تكنيك هاي آرايش را كه كانتورينگ است و به متعادل سازي صورت شما كمك خواهد را به شما معرفي خواهيم كرد تا يك آرايش سبك و ملايم داشته باشيد، اين آرايش نبايد به عنوان آرايش روزانه استفاده شود چون به پوست آسيب مي رساند.

كانتورينگ

يكي از اصول گريم با كانتورينگ داشتن كرم پودر مايع مناسب مي باشد چون كرم پودر مايع راحت تر روي پوست پخش مي شود در اين ميان انتخاب كرم پودر سبك بهتر است حتما دقت داشته باشيد در مصرف از كرم پودر زياده روي نفرماييد. سعي كنيد كرم پودري را انتخاب كنيد كه از لحاظ رنگ مناسب و نزديگ رنگ پوستتان باشد تا حالت مصنوعي به پوستتان ندهد.

بيشتر بخوانيد : آموزش پوست

ابزارهاي لازم براي كانتورينگ

پالت كانتورينگ

اين پالت ها داراي حداقل ۲ يا چند رنگ هستند كه حتما در پالت مورد استفاده بايد دو رنگ روشن و تيره وجود داشته باشد، معيار اينكه پالت شما تيره باشد يا روشن به پوستتان بستگي دارد، كاربرد رنگ روشن در پالت كانتورينگ صورت را بزرگتر و برجسته تر مي كند و رنگ تيره آن صورت را كوچكتر و نامشخص نشان ميدهد شما مي توانيد بين خطوط دو رنگ روشن مي توانيد از رتگ تيره بصورت نازك استفاده كنيد.

براش هاي مخصوص كانتورينگ

براي تركيب رنگ هاي كانتورينگ براي نتيجه خوب نياز به براش مخصوص داريم از جمله اين براش ها:

براش كانتورينگ

كاربرد اين براش مخصوص زدن كرم هاي مايع روي پوست به علت داشتن سر محكم مي باشد. البته مي تواند هر نوع كرمي را در صورت پخش كند.

براش هايلايت

گرد بودن سر اين براش و صاف بودن آن باعث شده تا با اين براش بتوانيد محصولات آرايشي را دقيق تر بر روي پوست پخش كنيد، براي استفاده از هايلايتر و كرم مناسب است.

براش تركيب

از اين براش در مرحله آخر براي تركيب كردن  رنگ هاي تيره و روشن استفاده مي شود اين براش خط هاي كه روي پوست واضح هستند را از بين مي برد و آرايش را روي صورت طبيعي تر مي كند.

مشخص كردن مرز نقاط تيره و روشن كانتورينگ

دو رنگ تيره و روشن كه قبلا با نقطه چين مشخص كرده بوديد را بوسيله براش مخصوص با همديگر مخلوط مي كنيد البته تركيب بايد بصورتي باشد كه سايه و برجستگي ها مشخص باشد در آخر براي اينكه آرايش خود را بوسيله كانتورنيگ تمام كنيد كل صورت را با پودر پوشانده آرايش صورت را تكميل مي كنيد. اگر لازم ديديد نواحي تيره كانتورينگ را تيره تر كنيد از پودر برنزه استفاده كنيد.

استروبينگ (برق انداختن صورت)

يك تكنيك جديدتر از كانتورنيگ كه در آن از هايلايت بجاي زدن سايه با رنگ روشن استفاده مي شود برعكس كانتورينگ نيازي به تركيب سايه هاي تيره و روشن نيست و صرفا براي درخشان تر شدن صورت انجام مي شود. كار با استروبينگ نياز به دقت بالايي دارد و شما مي توانيد با كادر حرفه اي الماس نشان و برگزاري كلاس هاي  آموزش گريم و تعادل سازي صورت در كمترين مدت زمان اين گريم را ياد بگيريد.

منبع : دوره ها آموزش آرايشگري الماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۰:۳۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :