جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه و قيمت ارتودنسي نامرئي

خبرخوش براي افرادي كه دندان‌هاي نامرتب دارند اين است كه مي‌توانند از ارتودنسي‌هاي نامرئي، ارتودنسي متحرك و راحتي استفاده كنند كه به هيچ وجه جلب توجه نمي‌كند. بنابراين بيمار مي‌تواند بدون نگراني و هراس از ديده شدن سيم‌ها در طول دوره درمان لبخند بزند. ارتودنسي نامرئي، كه كارآمدي آن به اثبات رسيده است، با بهره‌گيري از فناوري تصويربرداري ۳ بعدي ساخته مي‌شود. ايمپلنت دندان يا كاشت دندان مصنوعي يك روش محبوب و مؤثر براي جايگزيني دندان‌هاي از دست رفته است كه براي تركيب با دندان‌هاي ديگر طراحي شده است. ايمپلنت‌هاي دندان يك گزينه بسيار عالي و طولاني مدت براي بازگرداندن لبخند شما در كنار ارتودنسي دندان است. ارتودنسي ثابت، متداول‌ترين نوع ارتودنسي است و زماني استفاده مي‌شود كه دقت و ظرافت در كار اهميت دارد. اگر چه بيمار مي‌تواند در طي مراحل ارتودنسي ثابت به صورت عادي غذا بخورد، اما بايد براي جلوگيري از مشكلات ارتودنسي از برخي مواد غذايي و نوشيدني‌ها مانند نوشيدني‌هاي گازدار، شيريني‌هاي سفت و يا تافي با سيم كشي دندان اجتناب كند. افرادي كه در فعاليت‌هاي ورزشي شركت مي‌كنند، بايد به ارتودنتيست خود اطلاع دهند تا محافظ لثه مخصوص براي آنها ساخته شود.

بيشتر بخوانيد: متخصص ارتودنسي كيست ؟

هزينه ارتودنسي نامرئي بستگي به ميزان مشكل و نوع ارتودنسي دندان دارد. در صورتيكه درمان‌هاي مرحله اول با پلاك‌هاي متحرك انجام شود هزينه و قيمت ارتودنسي دندان كمتر خواهد بود، البته بسته به شدت مشكل و تعداد پلاك‌هاي مورد استفاده هزينه ارتودنسي نامرئي متفاوت خواهد بود. در بيماراني كه نياز به درمان ارتودنسي نامرئي دندان همراه با جراحي فك دارند، هزينه ارتودنسي دندان چون در دو مرحله قبل و بعد از درمان انجام مي‌شود بيشتر خواهد بود و هزينه درمان جراحي كه ممكن است توسط جراح فك و صورت انجام مي‌شود، جدا از هزينه و قيمت ارتودنسي نامرئي خواهد بود.

انجام درمان ارتودنسي و تقبل قيمت ارتودنسي دندان  فقط جنبه زيبايي ندارد، بلكه با اين شيوه دندان هاي مرتب شده و احتمال پوسيدگي و خراب شدن دندان هاي شما در آينده كمتر خواهد بود. سن ارتودنسي را مي توان از سنين كم در كودك آغاز نمود تا مراحل بعدي درمان در سنين بزرگسالاي زماني كمتري را نياز داشته باشد. انواع سيم كشي دندان و ارتودنسي هاي مختلفي شامل ارتودنسي ثابت ،نامرئي و ارتودنسي متحرك وجود دارد كه شما با مشورت با دندان پزشك و در نظر گرفتن هزينه ارتودنسي مي توانيد بهترين درمان را داشته باشيد.

منبع : مجله ارتودنسي دندان 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۵:۳۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :