جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكاتي كه در مورد استفاده از دستبند مردانه خوب است بدانيد

نگاهي كوتاه به دستبند مردانه و اهميت آن در تيپ آقايان

دستبند طلاي مردانه در انواع مختلفي عرضه مي‌شود؛ از دستبند زنجيري ساده گرفته تا انواع دستبند سنگي، مهره‌اي، بافت، چرمي و … براي تعيين جنس دستبند بايد به سبك زندگي و تيپ و لباس‌هاي خود توجه كنيد. به طور مثال اگر تيپ كلاسيك و كاملاً مردانه داريد، دستبندهاي بافت براي شما مناسب نيست. چون اغلب اين دستبندها رنگارنگ هستند و براي تيپ‌هاي هنري، بوهمي و تيپ‌هاي اسپرت طراحي شده‌اند و با كت‌وشلوار چندان جلوه زيبايي نخواهند داشت. . براي تيپ كلاسيك بهتر است زيورآلات هم كلاسيك باشد مثلاً دستبند تماماً طلا براي چنين تيپي بهترين گزينه است.

بيشتر بخوانيد :خريد انگشتر طلا

توجه داشته باشيد كه راز تكميل خوش‌تيپي مردان با دستبند اين است كه اكسسوري‌ حتماً همرنگ لباس‌هايي باشد كه به تن دارند.

برخي از دستبندهاي مردانه در بازار موجود هستند كه مهره يا تزئيناتي از آنها آويزان شده است. سعي كنيد تا حد امكان سراغ اين تيپ از اكسسوري‌ها نرويد.

اگر ساعت مچي به دست داريد و نمي‌خواهيد با دستبند، نماي آن را شلوغ كنيد، عاقلانه‌ترين كار اين است كه دستبند را به دست ديگر خود ببنديد.

توجه داشته باشيد كه هنگام استفاده از دستبندهاي سنگي و مهره‌اي در كنار ساعت، حتماً مهره‌هاي آنها گرد و بدون زاويه باشد تا تيزي نداشته باشد و به سطح ساعت آسيبي نرسانند.

طلاهاي درشت و بزرگ و زيورآلاتي كه جلب توجه مي‌كنند براي افراد جسور مناسب است.

هنگام خريد دستبند طلا مردانه توجه داشته باشيد كه دستبندهاي مردانه ساده براي آقاياني مناسب است كه شخصيت آرام و محافظه‌كار دارند.

هميشه دستبند و ساعت خود را از زير آستين بيرون بياوريد تا ديده شود.

منبع : آزادي گلد

رفرني : طلا فروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۴:۱۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :