جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

بعضي وقت ها شما عزيزان بدليل نداشتن وقت كافي در آرايش دچار استرس مي شويد و صورت خود را بد آرايش مي كنيد اما مي توانيد بدون  استفاده از گذاشتن تمام وقتتان در روز آرايش كنيد و زيبا باشيد حتما مي پرسيد به چه صورت؟ در اين مقاله ما شما را با چند تا اصول آسان آشنا مي كنيم كه در وقت شما صرفجويي خواهد شد:

اولين ترفند: آرايش چشم

وقتي زمان زيادي براي آرايش چشم نداريم و در اين زمان كم آرايش چشم برايمان سخت مي شود مي توانيم از سايه هاي كرمي كه نياز به ابزار ندارند و با انگشت روي پلك و هم زير پلك پايين چشم از آن استفاده كنيم، قبل از زدن سايه چشم حتما از پرايمر استفاده كنيد در صورت نبود پرايمر از كانسيلر چون باعث درخشان شدن و دوام سايه مي شود. براي جلوگيري از پخش شدن سايه هاي معمولي از يك قاشق روي پلك تان كمك بگيريد.

براي زدن ريمل هم از يك كاغذ پشت پلك هايتان استفاده كنيد تا مواد ريمل به پشت پلك تان ماليده نشود اگر ريمل شما خشك شده بود مي توانيد از يك جايگزين خوب بنام وازلين و يك فرمژه مژه هاي خيره كننده درست كنيد با چرب كردن فرمژه با وازلين و زدن فرمژه آرايش ملايمي را براي چشم ها خلق مي كنيد و خاصيت تقويت كنندگي رشد هم براي مژه هاي شما خواهد داشت.

بيشتر بخوانيد :

دومين ترفند: آرايش ابرو

اگر ابروهاي تيره اي داريد مي توانيد از ريمل چشم هايتان براي ابرو استفاده كنيد و از هزينه كردن مواد آرايشي ابرو جلوگيري مي كنيد.

سومين ترفند: آرايش لب و گونه

براي داشتن رژلب با دوام كافي است پرايمر سايه ي چشم  را به لب هايتان بماليد و رژ لب را روي آن بزنيد، حتي مي توانيد از يك مرطوب كننده يا برق لب بجاي رژلب استفاده كنيد. براي آرايش گونه ها از همان رژلبي كه در دست داريد بدون استفاده از ابزار رژگونه با انگشتانتان مقدار كمي از آن را به گونه هايتان بزنيد و پخش كنيد.

چهارمين ترفند: كرم پوست

شما مي توانيد شب ها قبل از خواب از روغن نارگيل روي صورتتان استفاده كنيد تا پوست شاداب تري داشته باشيد، اما اگر باز هم با مايل به استفاده از كرم هستيد از يك كرم ضدآفتاب سبك روي صورت استفاده كنيد، اين رو فراموش نكنيد كه پوست شما به يك كرم ضدآفتاب روزانه نياز دارد.

پنجمين ترفند: ابزارآرايشي چندكاره

لوازم آرايشي هاي جديد اين امكان را به شما مي دهد، كه با استفاده از يك ابزار آرايشي و يك رنگ چندكاره مناسب صورت خود آرايش در كمترين زمان ممكن داشته باشيد اين استيك آرايشي را مي توانيد جايگزين رژلب و گونه و حتي سايه چشم خود كنيد.

ما از طرف آموزشگاه آرايشگري الماس نشان زيبايي دوچنئان را براي شما آرزومنديم.

رفرنس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۳۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :