جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

آرايش مخصوص فصل تابستان

با شروع فصل گرما براي بالا بردن سطح ماندگاري آرايش بر روي صورت و داشتن يك چهره جذاب در هواي آفتابي  به علت عرقي كه بخاطر دماي و رطوبت هوا بوجود مي آيد باعث مي شود كه در طول روز چند ساعت بيشتر نتوانيد آرايش را روي پوست خود نگهداريد و به اصطلاح روي صورت ماسيده مي شود و پاك مي شود، ما قصد داريم شما را با آرايشي كه دوام آن مناسب است و نحوه استفاده از ابزارهاي آرايشي ايده آل در فصل گرما را در اين مقاله  از دوره هاي آموزش آرايشگري دهيم:

آرايش چشم در فصل تابستان چگونه باشد؟

در فصل تابستان باتوجه به عرق ريزي كه در منافذ پوست رخ مي دهد و باعث پاك شدن مواد آرايشي مي شود پس بهتر است از لوازم هاي آرايشي ضدآب در آرايش چشم كه نقطه جلب توجه صورت است و بيشتر ديده مي شود استفاده كنيم. خط چشم و ريمل هاي ضدآب با خاصيت چسب مانندي كه دارند هيچ وقت در اثر گرما پخش نمي شوند، استفاده از سايه هاي پودري روي پلك باعث ماندگاري خط چشم مي شود.

نكته ۱ : خط چشم ضدآب را جايگزين مداد هاي چرب چشمي كنيد، از مدادهاي چشمي خشك براي فرم دادن چشم و ابرو مي توانيد استفاده كنيد، براي رنگ ابرو از رنگ هاي روشن استفاده شود.

بيشتر بخوانيد :

رنگ هاي مناسب براي آرايش گونه و لب در تابستان

استفاده از رنگ هاي نارنجي، طلايي، مشكي براي آرايش صورت در تابستان مناسب نمي باشند، رنگ هاي شاد و روشن را براي آرايش گونه و لب ها انتخاب كنيد.

رنگ رژگونه ملايم باشد بعد از پخش رژگونه روي صورت آن را با پد پنكيك مخلوط كنيد تا رنگ مصنوعي پيدا نكند

از رنگ هاي ملايم براي رژگونه استفاده كنيد. با برس مخصوص رژگونه را بزنيد و با پد پنكيك پخش كنيد تا با مخلوط شدن رنگ رژ گونه و رنگ پوست گونه ها طبيعي تر به نظر آيند و مصنوعي نشود.

قبل از اينكه لب هاي زيباتون را به رنگ رژلب آغشته كنيد پيشنهاد آرايشگران حرفه اي اين است كه براي پايداري بيشتر رژ بر روي لب، زدن پنكيك روي لب ها موجب ماندگاري بالا رژلب مي شود در مرحله بعد كشيدن خط لب با مداد لبي كه از نظر چربي نرمال باشد ودر آخر با پخش خط لب روي لب و زدن يك رژ مناسب كه بهتر است از نوع مات آن باشد استفاده كنيد.

اگر شما هم به دنبال بهترين شيوه هاي زيبايي و سلامت پوست در دنياي امروزي هستيد پس بهتر است با مقالات روز سالن زيبايي الماس نشان همراه باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۸:۴۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :